Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@19:42:48 GMT

محرومیت طولانی مدت برای ورزشکار المپیکی ایران

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۶۹۹۹۶

محرومیت طولانی مدت برای ورزشکار المپیکی ایران

فدراسیون جهانی کاراته پس از دریافت مستندات فدراسیون کاراته ایران مبنی بر سهوی بودن دوپینگ یکی از کاراته‌کاهای المپیکی ایران، رای اولیه خود را اعلام کرده است.

به گزارش ایمنا، فدراسیون جهانی کاراته پس از دریافت مستندات ایران مبنی بر سهوی بودن دوپینگ کاراته کای المپیکی ایران، رأی اولیه خود مبنی بر ۲۰ ماه محرومیت را صادر کرد که نشان می‌دهد تا حد زیادی با سهوی بودن دوپینگ موافقت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون جهانی کاراته پس از دریافت مستندات فدراسیون کاراته ایران مبنی بر سهوی بودن دوپینگ یکی از کاراته‌کاهای المپیکی ایران، رأی اولیه خود را مبنی بر ۲۰ ماه محرومیت این کاراته‌کا اعلام کرده است.

با توجه به قانون محرومیت ۴ ساله ورزشکاران دوپینگی از حضور در میادین، به نظر می‌رسد فدراسیون جهانی کاراته با صدور رأی اولیه محرومیت ۲۰ ماهه، تا حد زیادی سهوی بودن دوپینگ ملی پوش کاراته ایران را قبول کرده است.

بر همین اساس فدراسیون جهانی کاراته فردی را از یکی از کشورهای اروپایی به عنوان حکم برای این پرونده قرار داده و قرار است رأی نهایی در این‌باره فردا (دوشنبه) صادر شود.

فدراسیون کاراته ایران نسبت به محرومیت ۲۰ ماهه نیز اعتراض خود را اعلام کرده و باید دید چه رأیی در اینباره صادر خواهد شد.

تیم ملی کاراته مردان ایران موفق به کسب ۲ سهمیه المپیک توسط بهمن عسکری و سجاد گنج زاده شده است اما چند روز پیش تست دوپینگ یکی از این دو نماینده ایران در المپیک مثبت اعلام شد.

منبع: خبر ورزشی

کد خبر 503478

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کاراته فدراسیون کاراته تیم ملی کاراته دوپینگ کاراته وان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فدراسیون جهانی کاراته المپیکی ایران کاراته ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۹۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی توسط ورزشکار هوراندی

 رکورد هنر‌های رزمی ترکیبی دست و پا به مدت ۴۸ ساعت شبانه روز از ۶ صبح پنجشنبه شش فروردین ماه تا ۶صبح جمعه ۷فروردین ماه بدون توقف توسط میثم رشتبر بازیکن هوراندی تیم ملی فدراسیون کونگ فو جمهوری اسلامی ایران در کنفدراسیون و کمپانی‌های چند جانبه ایمارو و تافیسا به ثبت جهانی رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • ماجرای عکس یک ورزشکار زن با شهریار؛ او اصلا مدالی نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی توسط ورزشکار هوراندی
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس