Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@19:11:08 GMT

بلاتکلیفی علی جانملکی در گل ریحان البرز

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۷۰۰۱۰

هنوز حضور علی جانملکی روی نیمکت گل ریحان البرز قطعی نشده است

گل ریحان البرز این روزها شرایط عجیبی را تجربه می کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، تیم گل‌ ریحان البرز که در انتهای جدول رده بندی لیگ دسته اول قرار دارد، در  فصل جاری تغییرات زیادی را روی نیمکت داشته است.

پس از قطع همکاری با اصغر مازیار، محمود شافعی سکاندار هدایت این تیم شد اما او نیز پس از مدتی کنار رفت تا باشگاه علی جانملکی را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینحال جانملکی نیز هنوز به صورت قطعی مشغول به کار نشده و منتظر مشخص شدن وضعیت مالکیت باشگاه است.

ماجرای مالکیت دوگانه باشگاه گل ریحان و اختلافات موجود با اداره ورزش و جوانان استان البرز، سبب شده آغاز به کار جانملکی در تیم گل ریحان در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد و باید دید در نهایت چه اتفاقی برای این تیم خواهد افتاد.

گل ریحان البرز در فاصله 4 هفته به پایان مسابقات لیگ آزادگان با 18 امتیاز سقوطش به لیگ دسته دوم قطعی شده و امشب در چارچوب هفته سی و یکم میزبان استقلال خوزستان خواهد بود.

اخبار داغ 

فیلم 18+ / رسوایی زن شوهردار و همخوابی مرد متاهل با معشوقه اش برترین های قرن با حمید علیدوستی: دایی فوتبال ایران را نورانی کرد؛ بازی قلیچ خانی برای من عجیب و غریب بود فریب بزرگی به نام مذاکره با کارلوس کی روش؛ یک ایجنت ایران و عراق را بازی داد علی دایی: خوشحالم رکوردم به دست یک قهرمان واقعی شکسته شد فدریکو کیه زا 25 سال پس از پدرش در یورو گلزنی کرد غیررسمی؛ اشرف حکیمی به پاری سن ژرمن پیوست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گل ریحان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۰۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ احمد گلباغی گفت: به دلیل تعمیر شبکه برق تاسیسات آب رسانی شهرستان رودبار، مشترکان آب سراسر این شهرستان، از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه تا غروب امروز با افت شدید فشار و یا قطعی آب مواجهند.

وی با بیان اینکه افت فشار و یا قطعی آب در مناطق بالادست این شهرستان ممکن است تا فردا صبح ادامه یابد ، از شهروندان رودبار خواست با مدیریت مصرف و ذخیره مقداری آب، با متخصصان امر همکاری کنند.

دیگر خبرها

  • اعتراض پناهجویان افغانستانی در اندونزی
  • بلاتکلیفی ۶۰۰ متقاضی اهل خوسف برای واگذاری زمین
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می‌شود
  • اعتراض پناهجویان افغان به سرگردانی چندین ساله در اندونزی
  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صدور اطلاعیه قطعی آب در ده چشمه
  • قطعی آب شرب در ده چشمه
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی