Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان برگزاری رقابت‌های کشتی جام یاشاردوغو، رحمان عموزاد به مدال طلا دست یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن ۶۱ کیلوگرم رحمان عموزاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم الوکبک ژولدوشبیکوف قهرمان آسیا از قرقیزستان را با نتیجه ۸ بر ۶ از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر ۶ منیر رجب آکتاس از ترکیه را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. عموزاد در دیدار فینال مقابل آسیل آیتاکین از قزاقستان با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید و به مدال طلا دست یافت.

هم‌چنین آزادکاران کشورمان در دو رقابت بین المللی کشتی جام یاشاردوغو در ترکیه و علی علی اف در روسیه به میدان رفته اند که عرفان الهی در وزن ۷۰ کیلوگرم جام یاشاردوغو ترکیه با شکست حریفان خود به دیدار رده بندی راه یافت و ارشک محبی نیز در وزن ۹۲ کیلوگرم جام علی اف روسیه با پیروزی در دیدار شانس مجدد، راهی دیدار رده بندی شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جام یاشاردوغو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۰۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، در شش وزن اول رقابت‌های نونهالان آزاد قهرمانی کشور که از صبح  پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شد محمد حسین انگزی در وزن ۴۱ کیلوگرم نقره گرفت و رضا جلیلیان در  وزن ۶۸ کیلوگرم بر سکوی سوم ایستاد.
اسماعیل میرزایی در وزن ۳۵ کیلوگرم نیز پنجم شد.
امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت) رقابت‌های شش وزن دوم برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری
  • خلبانی، رویای کودکی هرکول طلایی ایران!
  • بازداشت ۲۱۰ نفر در اعتراضات «روز کارگر» در ترکیه
  • قرعه کشی شش وزن نخست کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • ۲۱۰ نفر در اعتراضات روز کارگر ترکیه بازداشت شدند
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ طلایی‌رنگ است
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ماه طلایی‌رنگ است
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال