Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@22:41:20 GMT

ماجرای خودکشی دانشجوی دانشگاه فردوسی

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۷۰۶۲۲

ماجرای خودکشی دانشجوی دانشگاه فردوسی

مدیر دفتر روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دکتر سعید قلی بیگلو، این پژوهشگر پسا دکتری فرد توانمندی بوده، اما اینکه به چه دلیل خودکشی کرده است، توسط تیم تحقیقات و مراجع ذی صلاح در حال پیگیری است و هر خروجی که حاصل شود، قطعا اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

 

به گزارش روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ عادل سپهر مدیر دفتر روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دکتر سعید قلی بیگلو، این پژوهشگر پسا دکتری فرد توانمندی بوده، اما اینکه به چه دلیل خودکشی کرده است، توسط تیم تحقیقات و مراجع ذی صلاح در حال پیگیری است و هر خروجی که حاصل شود، قطعا اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپهر در خصوص علت خودکشی پژوهشگر پسا دکتری دانشگاه فردوسی مشهد، اظهار کرد: دلیل خودکشی دکتر سعید قلی بیگلو، توسط تیم تحقیقات و مراجع ذی صلاح در حال پیگیری است و هر خروجی که به ما بدهند قطعا اطلاع‌رسانی می‌کنیم. همچنین دانشگاه این موضوع را با همکاری مراجع ذی‌صلاح با دقت و حساسیت پیگیری کرده و نتایج آن‌ را اعلام خواهد کرد.

او افزود: با بررسی‌های صورت گرفته توسط ‌مجموعه کمیته بحران، مرحوم دکتر قلی بیگلو در مدت دانشجویی و پژوهشگری هیچ سابقه‌ای از خودکشی نداشته است. همکاران مرکز مشاوره دانشگاه زمانی که علائم خودکشی را از ایشان مشاهده می‌کنند، او را نزد روانپزشک می‌فرستند و با مجوز روانپزشک ایشان را به خوابگاه بر می‌گردانند و اعلام می‌کنند که هیچ مشکلی وجود ندارد.

مدیر دفتر روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، در خصوص اقدام به خودکشی روز قبل ایشان تصریح کرد: در این اتفاق، ظاهرا دکتر قلی‌ بیگلو، قرص مصرف کرده و ایشان را به بیمارستان ابن سینا به بخش روانپزشکی منتقل می‌کنند. بیش از یک ساعت با روانپزشک صحبت می‌کند و همه مسائل تخصصی بررسی می‌شود و سپس مجوز می‌دهند که مشکلی وجود ندارد، اما وی پس از برگشت از بیمارستان، خود را در اتاق حلق آویز می‌کند.

قطعا اگر کوتاهی در مرکز مشاوره دانشگاه رخ داده باشد، برخورد می‌شود

او عنوان کرد: قطعا اگر کوتاهی در مرکز مشاوره دانشگاه رخ داده باشد، برخورد می‌شود و باید پاسخگو باشند و دانشگاه تمام حقایق را انتقال خواهد داد. خانواده ایشان هم از این موضوع اطلاع نداشته‌اند و حتی علل خودکشی را هم نمی‌دانند و این موضوع می‌تواند علل مختلفی را به همراه داشته باشد.

سپهر خاطرنشان کرد: دکتر سعید قلی بیگلو پژوهشگر پسا دکتری فیزیک بوده و دوره‌های پژوهشی یکساله خود را طی قراردادی که با دانشگاه داشته، کار پژوهشی خود را در طی یکسال تحت نظر یک عضو هیات علمی انجام می‌داده است.

منبع: ایسنا

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی مشهد خودکشی بیمارستان خانواده فیزیک خودکشی دانشجوی دانشگاه فردوسی دانشگاه فردوسی مشهد پژوهشگر پسا دکتری مراجع ذی صلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت بیش از ۱۰۰۰ دانشجوی معترض در ۲۵ دانشگاه آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، سی ان ان امروز گزارش داد که طی روزهای اخیر دستکم یک هزار دانشجوی آمریکایی معترض علیه جنگ غزه از سوی پلیس آمریکا بازداشت شده اند.

بنابراین گزارش، این دانشجویان در ۲۵ دانشگاه مختلف در ۲۱ ایالت آمریکا بازداشت شده و روانه مراکز امنیتی شده اند.

در روزهای اخیر دانشگاه های مختلف آمریکا صحنه اعتراض جدی دانشجویان علیه جنگ غزه ، تداوم جنایات رژیم صهیونیستی و همچنین حمایت های مداوم واشنگتن از تل آویو بوده است.

کد خبر 6094098 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • گسترش فرهنگ ایران زمین در پیوستگی ملی
  • ماجرای تیراندازی، دکتر قلابی را رسوا کرد
  • بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در آمریکا
  • تصمیم‌گیری‌های کلان زیارتی با کمک «مرکز ملی داده‌های زیارت»
  • حمایت دانشگاه از غزه/ ۱۸ دانشجوی دیگر در آمریکا بازداشت شدند
  • بازداشت بیش از ۱۰۰۰ دانشجوی معترض در ۲۵ دانشگاه آمریکا
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • دستگیری ۹۷ دانشجوی معترض از ۲ دانشگاه آمریکا