Web Analytics Made Easy - Statcounter

قربانعلی نعمت‌زاده دانشمند مازندرانی است که با استفاده از فناوری هسته‌ای موفق به تولید ارقام متعدد پر محصول برنج شده است.

پرفسور نمعت زاده فعالیتش را در ارقام پرمحصول برنج از ندا و نعمت آغاز کرده و در حال حاضر به تولید ارقام برنج شهریار و روشن رسیده است.

از پرفسور نعمت زاده درباره پیشگام شدن رهبر انقلاب اسلامی در تزریق واکسن کرونا پرسیدیم که اظهار کرد: این اقدام از چند جنبه برای نظام جمهوری اسلامی ایرانی دارای معنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدام بسیار اثرگذار رهبر انقلاب اسلامی گفت: این موضوع نشان می‌دهد که رهبر انقلاب به همه مسائل مردم توجه دارد و برایش یک دغدغه جدی است.

رئیس پژوهشکده ژنتیک و زیست فناوری کشاروزی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری،اضافه کرد: این اقدام رهبر انقلاب اسلامی زمینه تقویت اعتماد به نفس به صنعت و جوانان کشور را فراهم کرده و این نشان می‌دهد، وقتی معظم له بحث حمایت از تولید داخل را مطرح کردند حتی به قیمت جان خویش حاضر شده از این صنعت حمایت کنند.

وی ادامه داد: از طرفی معظم‌له به جوانان و نخبگان ثابت کردند که می‌توان با تولید داخل ضروری‌ترین نیازهای کشور را هم تامین کرد،ایشان امید را در بین نخبگان کشور زنده کرده است.

نعمت‌زاده با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب سال‌های سال مطرح کردند، افزود: ایشان با تمام وجود و به صورت عملیاتی در این حوزه ورود بسیار اثرگذار داشتند.

وی یادآور شد: مجموعه اقدامات رهبر انقلاب اسلامی پیام‌های روشنی در زمینه، اقتصادی، سیاسی اجتماعی در حمایت از تولید داخل داشته و به نوعی نقشه راه را به صورت عملیاتی برای ما روشن کرده است.

پرفسور نعمت‌زاده با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در کشور برای رسیدن به قله‌های علم و دانش،گفت: این اقدام رهبر انقلاب اسلامی نشان داد که ما می‌توانیم به اهداف از پیش طراحی شده دست پیدا کنیم به شرطی که به صورت عملیاتی از تولیدات داخلی حمایت کنیم.

وی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی برای ساخت تمدن نوین اسلامی ایران حرکت می‌کند و رهبر انقلاب اسلامی با تزریق واکسن این راه را به خوبی به نخبگان و جوانان نشان داده است.

رئیس پژوهشکده ژنتیک و زیست فناوری کشاورزی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی خط سیر پیشرفت کشور را به خوبی ترسیم کردند و درس بزرگی برای همه ما داشته است.

وی با اعلام اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی با تزریق واکسن کرونا مبانی نظری ما می‌توانیم را تبدیل به اقدام عملی کرده است، گفت: اگر این اهتمام در بین همه مسؤولان اجرایی کشور وجود داشته باشد، شعار ما می‌توانیم دوباره احیا می‌شود، کشور و مردم ما شعار ما می‌توانیم را در دوران دفاع مقدس عملیاتی کردند در زمینه فناوری هسته‌ای و تولیدات نظامی کشور به خودکفایی رسیده است در زمینه تولید واکسن رهبر انقلاب اسلامی امید را در بین نخبگان و تولید کنندگان واکسن تزریق کردند و در سایر حوزه‌ها هم باید به همین صورت و مانند رهبر انقلاب اسلامی به صورت عملیاتی پیشگام شویم تا کشور به قله‌های رفیع علمی برسد.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

 

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشمند هسته ای رهبر انقلاب اسلامی صورت عملیاتی ما می توانیم تزریق واکسن نعمت زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ایران تا پاکستان/ شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب

احمد شهریار شاعر پاکستانی، تازه‌ترین شعر خود را در استقبال از غزل رهبر معظم انقلاب سرود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مدتی قبل عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، شعری را منتشر کرد که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند؛ مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، در صفحه ایکس خود نوشت:

غزل زیر، سروده چندسال پیش رهبر انقلاب اسلامی است، معظم‌له این بیت از سروده را در آستانه عملیات وعده صادق در یکی از جلسات مرتبط خوانده‌اند:

تو را است معجزه در کف زساحران مهراس
عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز

در روزهای گذشته جمعی از هنرمندان و شاعران ایرانی به استقبال از این غزل رهبر معظم انقلاب رفتند اما این بار احمد شهریار، شاعر پاکستانی، تازه‌سروده خود را به این موضوع اختصاص داد که در ادامه می‌خوانید:

اگر به عشق یقین داری از فنا مگریز

دلیر باش و خطر کن، به هیچ جا مگریز

قسم به خضر که در انتهای این ظلمات

همیشه آبِ حیات است، پس بیا مگریز

تو پورِ حیدری، از دیوِ هفت‌سر مهراس

ز قومِ رستمی از حلقه بلا مگریز

بسنج با دمِ شمشیر، زورِ دشمن را

ز غرشِ رجز و هیبتِ صدا مگریز

تو نورِ علم و یقینی و در کنارِ حسین

به قلبِ شب بزن، از خاکِ کربلا مگریز

دوباره معرکه حق و باطل است اینجا

تویی که مردِ نبردی، به انزوا مگریز

کد خبر 749316

دیگر خبرها

  • با موافقت رهبر انقلاب؛ حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد
  • از ایران تا پاکستان/ شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور