Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@19:45:18 GMT

به وظایف خود در منطقه ۱۴ عمل کردیم

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۷۰۷۸۲

به وظایف خود در منطقه ۱۴ عمل کردیم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اعضای شورای پنجم امروز ادعای سربلندی دارند و احساس می‌کنند در منطقه ۱۴ به وظایف خود عمل کردند.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی امروز _یکشنبه ۶ تیرماه_ در آئین افتتاح ورزشگاه رستم در قالب هشتاد و هشتمین برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» اظهار کرد: فعالیت‌های انجام شده در شهر زنجیره بهم پیوسته است و بی‌شک همه شهرداران از زمان تأسیس شهرداری منطقه ۱۴ با درایت و مدیریت شایسته در صدد رفع مشکلات مردم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر امروز از موفقیت‌های چشمگیر در منطقه ۱۴ با افتخار سخن می‌گوئیم و تأکید داریم این منطقه روی ریل توسعه قرار گرفته و با روزهای نگران کننده فاصله گرفته مرهون تلاش‌ها و خدمات تمام کسانی است که در شهرداری این منطقه خدمت کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: خدا را شاکریم که همچون دیگران در رشد و توسعه و تعالی منطقه ۱۴ سهیم بودیم و با افتخار باید اعلام کنم در این دوره مدیریت شهری هرگاه سخن از انجام اقدامی در مناطق سابقا محروم همچون ۱۴ می‌شد همه اعضا شورای شهر اتفاق نظر داشتند که باید گامی به پیش برداریم از این رو باید گفت اگر امروز شاهد افتتاح پروژه‌های متعدد عمرانی و ورزشی در منطقه هستیم به جهت نوع نگاه شورای پنجم و شهردار اصفهان بوده است.

وی با تأکید بر اینکه مدیریت شهری دوره پنجم برای تحقق شعار «عدالت فضایی» تلاش کرد، گفت: شور و اشتیاق کودکان در آئین افتتاحیه امروز لزوم ایجاد فضاهای مناسب برای گذران اوقات فراغت و نیاز به محلی برای تخلیه انرژی آنها را یادآور شد.

نصراصفهانی گفت: امروز اگر به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی هستیم باید بدانیم که از مسیر تریبون، مصاحبه، میکروفن و نشستن و برخاستن در جلسات محقق نمی‌شود و یکی از راه‌های گام برداشتن برای رفع آسیب‌های اجتماعی ایجاد زیرساخت‌های مناسب است تا فضای شهر به سمتی پیش رود که هیچکس تصور رفتن به سمت خلاف و خطا را نداشته باشد.

وی با اظهار امیدواری از اینکه منطقه ۱۴ همچنان روی ریل توسعه با شتاب حرکت کند، اظهار کرد: اگر اقدامات به خوبی و بدون کوتاهی انجام شود، شاهد اتفاقات خوشایندی خواهیم بود و اگر به دنبال تربیت صحیح آینده سازان شهر هستیم باید چنین اقداماتی را ادامه دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار امیدواری کرد: اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان همچون امروز که اعضای شورای پنجم ادعای سربلندی دارند و احساس می‌کنند در منطقه ۱۴ به وظایف خود عمل کردند، پس از چهار سال تلاش و کوشش چنین حسی داشته باشند.

وی گفت: در این فرصت اگر قصوری از جانب ما در انجام خدمات رخ داد، از همه حلالیت می‌طلبم و امیدوارم قصور احتمالی را بر ما ببخشند.

کد خبر 503509

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان شورای شهر اصفهان هر یکشنبه یک افتتاح ورزشگاه رستم شهرداری منطقه 14 اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر اصفهان منطقه ۱۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۰۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان، معاون فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان گفت: در پی اعلام نتایج پیگرانی هوشمند و مشخص شدن تعداد ۱۴۴ نقطه دارای خوردگی در بازرسی واحد خوردگی منطقه، عملیات ایمن سازی در دستور کار قرار گرفت.
محمدحسن بگی افزود: از نکات حائز اهمیت این عملیات با توجه به خوردگی‌های خط لوله ۱۲ اینچ درون کیسینگ تقاطع بلوار پالایشگاه، می‌توان به دو مرحله عملیات برش و جابجایی کیسینگ ۲۴ اینچ اشاره کرد که ایمن سازی آن با نصب و جوشکاری درمجموع به طول ۲۸.۵ متر نیم لوله با تلاش کارکنان واحد تعمیرات خط محقق شد.
وی گفت: در این عملیات برای نخستین بار هافسل هات بند شعاع خم ۷D با تلاش کارکنان واحد تعمیرات خط منطقه در شرکت خطوط لوله طراحی و نصب شد که پس از تعمیرات و ایمن سازی لازم لوله، کیسینگ مجدد به صورت استاندارد با شرایط اولیه نصب شد.
بگی با اشاره به تست سر جوش‌ها توسط کارشناسان بازرسی فنی گفت: در این عملیات که با همکاری واحد‌های تعمیرات خط، خوردگی، ترابری، HSE و بازرسی فنی انجام شد، جمعا ۱۴۴ نقطه خوردگی که از این تعداد ۶۳ مورد بالای ۳۰ درصد و همچنین بیشترین خوردگی با ۷۹ درصد ثبت شده بود، ایمن سازی شد.

دیگر خبرها

  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • نصب ۳۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۴ اصفهان
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • مدارا با مردم، یک اصل مهم اسلامی و اصلی برای شهرداری‌ها است
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • رشد ۷۰ درصدی بودجه منطقه ۷ اصفهان در ۱۴۰۳‏
  • کارنامه سه ساله به روایت اعضای شورای شهر اصفهان