Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- امروز سهامداران شرکت‌های عمران و توسعه فارس، معدنی دماوند و سیمان فارس و خوزستان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های تولید و صادرات ریشمک، مواد اولیه دارویی البرز بالک و پخش هجرت در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

 شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد 4هزار و 747واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 238هزار و 485واحد به کار خود پایان داد و بیش از 9میلیارد و 546میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 7هزار و 288میلیارد تومان در بیش از 860هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس سهامداران شرکت‌های عمران و توسعه فارس، معدنی دماوند و سیمان فارس و خوزستان بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سیمان ایلام، صنایع کاشی و سرامیک سینا و لبنیات پاک بیشترین افت را تجربه کردند.

 

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 589میلیون ورقه به‌ارزش 2هزار و 148میلیارد تومان در 327هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 0.1واحد افت کرد و در ارتفاع 17هزار و 767پواحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های تولید و صادرات ریشمک، مواد اولیه دارویی البرز بالک و پخش هجرت بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های افرانت، صنعتی مینو و شیر پاستوریزه پگاه گلستان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

 تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۰۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاملا رکورد فروش را جابجا کرد

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا گزارش فروش ماهانه گروه پتروشیمیایی که شامل ۱۷ نماد می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم. عملکرد نماد‌های این گروه چگونه بود؟ بیشترین و کمترین میزان فروش در فروردین ماه؟ نماد شپاس با فروش 1065.9 میلیارد تومان بیشترین میزان و شرنگی با میزان فروش 0.3 میلیارد تومان کمترین میزان فروش را در فروردین ماه به خود اختصاص دادند. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iz5

دیگر خبرها

  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند