Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: کار اصلاح شبکه ۱۵۰روستای شهرستان چابهار و بخش پلان در جنوب سیستان و بلوچستان با همکاری بنیاد مستضعفان انجام می شود.

به گزارش «انرژی امروز» از خبرگزاری ایسنا، غلامعلی رخشانی مهر در آیین امضای تفاهم نامه همکاری میان شرکت توانیر، شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان و سازمان بنیاد مستضعفان در جهت اصلاح شبکه توزیع برق روستایی شهرستان چابهار اظهار کرد: کار اصلاح شبکه توزیع برق شهرستان چابهار در ۲ فاز طی ماه های تیر و شهریور ماه انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برنامه ریزی ها به گونه ای خواهد بود که کار اصلاح شبکه فرسوده روستایی، سایر شهرهای استان نیز در آینده ی نزدیک انجام شود، گفت: ۵۵۰۰ روستای برقدار در سیستان و بلوچستان وجود دارد کهاین رقم بیش از ده درصد همه روستاهای برقدار کشور است.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با بیان اینکه تنها تعداد کمی از روستاهای استان به دلایلی از جمله تصرف اراضی ملی از نعمت برق برخوردار نیستند افزود: به محض برطرف شدن موانع، شرکت توزیع کار برق رسانی به این روستا ها را نیز انجام خواهد داد.

طبق اعلام توانیر، صیاد مسئول نهاد پیشرفت بنیاد مستضعفان در چابهار نیز گفت: برای اصلاح و بهینه سازی شبکه برق در جنوب سیستان و بلوچستان ۱۵میلیارد تومان هزینه شده است. همکاری بنیاد مستضعفان با صنعت برق از سال ۹۹و با تهیه ۳۰۰ترانس و مشتقات آن برای محله مراد آباد در حاشیه شهر چابهار آغاز شده است و این همکاری تا برطرف کردن مشکلات برق سایر شهرهای استان ادامه خواهد داشت.

خلیل عوض زاده – مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان نیز گفت: با امضای این تفاهم نامه سه جانبه، علاوه بر ارتقای شاخص های برق شهرستان، ۱۵۰روستای چابهار و بخش پلان از برق مطمئن و پایدار بهره مند خواهند شد و مشکل افت ولتاژ آنها برطرف می شود.

وی به طرح بهارستان اشاره و اظهار کرد: این طرح در راستای توسعه و بهینه سازی شبکه برق روستایی این استان انجام می شود. برنامه توسعه و بهسازی شبکه برق ۱۰ هزار روستای کشور تدوین و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید، سهم روستاهای سیستان و بلوچستان از این تعداد، توسعه و بهسازی شبکه ۶۶۰ روستا است. تمامی روستاهای دارای مجوز این استان از برق پایدار و مطمئن برخوردار هستند.

برچسب هاانتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) ایران خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) غلامعلی رخشانی مهر وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا وزارت نیرو آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو سیستان و بلوچستان بنیاد مستضعفان اصلاح شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۰۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • خسارات سیل به جاده هاوتردد سخت مردم چابهار
  • نارضایتی برخی از تاکسی داران از درخواست معاینه فنی برای خودروی فرسوده هنگام تعویض
  • برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد
  • وضعیت برق مناطق اهواز به حالت عادی در آمده است
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • رایزنی ایران و افغانستان بر تقویت ترانزیت از مسیر چابهار
  • درخواست یک مقام طالبان برای به بهره‌برداری رسیدن مسیر چابهار-افغانستان
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد