Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تن از اعضای هیات رییسه با کادر فنی تیم ملی فوتسال دیداری داشتند

رییس کمیته فوتسال همراه عضو هیات رییسه نشستی را با کادر فنی تیم ملی فوتسال برگزار کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهرداد سراجی، رییس کمیته فوتسال همراه احسان اصولی صفار، عضو هیات رییسه با حضور در اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان با اعضای کادرفنی تیم ملی فوتسال دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه سراجی و اصولی از اعضای کادر فنی خواستند با تمام توان و کمترین دغدغه ذهنی، بازیکنان را برای مسابقات جام جهانی لیتوانی 2021 آماده کنند.

گفتنی است ششمین اردوی تیم ملی فوتسال از روز چهارشنبه دوم تیرماه آغاز شده بود و ملی پوشان تمرینات خود را زیر نظر ناظم الشریعه پیگیری کردند، امروز به پایان رسید.

اردوی بعدی این تیم از 9 لغایت 15 تیرماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود.

 

بیشتر بخوانید:

محمد ناظم الشریعه: بازیکنان جوان بخاطر عملکرد خوبشان به تیم دعوت شدند

 

اخبار داغ 

فیلم 18+ / رسوایی زن شوهردار و همخوابی مرد متاهل با معشوقه اش برترین های قرن با حمید علیدوستی: دایی فوتبال ایران را نورانی کرد؛ بازی قلیچ خانی برای من عجیب و غریب بود فریب بزرگی به نام مذاکره با کارلوس کی روش؛ یک ایجنت ایران و عراق را بازی داد علی دایی: خوشحالم رکوردم به دست یک قهرمان واقعی شکسته شد فدریکو کیه زا 25 سال پس از پدرش در یورو گلزنی کرد غیررسمی؛ اشرف حکیمی به پاری سن ژرمن پیوست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فنی تیم ملی فوتسال هیات رییسه کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۱۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم

 پیش از شروع تمرین، اوسمار ویرا  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت.

تمرین ۶۵ دقیقه‌ای امروز با انجام پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی آغاز شد و در ادامه، حفظ توپ در بخشی از زمین در دستور کار قرار گرفت و در قسمت بعدی هم، فوتبال درون تیمی در برنامه بود.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان زیر نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

یاسین سلمانی، علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی که در اوایل فصل با آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی مواجه شده بودند، برنامه‌های مخصوص خود را با هماهنگی کادر پزشکی تیم پیش می‌برند تا به تدریج آماده کار با توپ شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا (سه‌شنبه) آخرین تمرین خود قبل از بازی با سپاهان را برگزار می کند و پس از آن به اردو می‌رود.

گفتنی است؛ دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ خلیج فارس از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند