Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@03:03:29 GMT

اهدای ۴۰ به برترین های تلویزیون آمریکا

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۷۱۱۸۵

اهدای ۴۰ به برترین های تلویزیون آمریکا

لیست کامل برندگان جایزه امی روزانه ۲۰۲۱ اعلام شد و یک جایزه نیز به لری کینگ مجری مشهور و فقید تلویزیون تعلق گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از ورایتی، شب پیش مراسم اهدای جوایز سالانه امی روزانه برگزار شد و شماری از جوایز ۲۰۲۱ این رویداد برندگان خود را شناخت. از برندگان این جوایز لری کینگ مجری فقید تلویزیون آمریکا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال کلی کلارکسون برای برنامه خود برنده بهترین برنامه گفت‌وگو محور با موضوع سرگرمی شد و سریال «جنرال هاسپیتال» نیز برنده جایزه درام روزانه شد.

بازیگر اصلی این سریال یعنی موریس بینارد و مکس گیل دیگر بازیگر این سریال هم جایزه بهترین بازیگر مرد و بازیگر نقش مکمل را دریافت کردند. این سریال همچنین جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه سریال درام را هم از آن خود کرد.

لری کینگ به عنوان بهترین میزبان برنامه‌های گفت‌وگو محور با موضوع آموزنده برای برنامه سریالی «لری کینک حالا» این جایزه را برد. دو پسر وی از سوی او جایزه را دریافت کردند.

کینگ که در طول شش دهه فعالیت، با بسیاری از مشهورترین شخصیت‌ها و سیاستمداران جهان از جمله با همه رؤسای جمهور آمریکا از جرالد فورد تا باراک اوباما مصاحبه کرده بود، بهمن پیش در ۸۷ سالگی درگذشت.

جایزه بهترین بازیگر زن نقش اصلی هم به ژاکلین مکینس وود برای سریال «قوی و زیبا» اهدا شد و مرالا آدامز برای بازی در سریال «جوان و خستگی‌ناپذیر» بهترین بازیگر زن نقش مکمل خوانده شد.

«سسمی استریت» از شبکه اچ‌بی‌او نیز جایزه بهترین تیم تکنیکی را از آن خود کرد.

در مراسم دیشب ۴۰ جایزه از جوایز امی روزانه برندگان خود را شناخت و ۲۸ ژوئن نیز برندگان جوایز برنامه‌های کودکان، انیمیشن و برنامه‌های سبک زندگی معرفی می‌شوند.

کد خبر 503537

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جایزه امی لری کینگ برنامه تلویزیونی آمریکا برنامه های تلویزیونی آمریکا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جایزه بهترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۱۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین نقاشی دیواری سال 2023 ؛ بانوی نوازنده و خلاقیتی که نمایش می دهد(+عکس)

عصر ایران - نقاشی دیواری "نوازنده ویولن سل فنی" (A Violonchelista de Fene) توسط SFHIR روی یک ساختمان 9 طبقه کشیده شده است. این یکی از بزرگترین نقاشی های دیواری عمودی در زندگی حرفه ای خالق آن است.

نقاشی دیواری نوازنده ویولن سل در سال 2023 در شهر فنی، اسپانیا کشیده شد و توسط وب سایت استریت آرت سیتیز در رقابت بهترین نقاشی های دیواری سال 2023 مقام نخست را کسب کرد. استریت آرت سیتیز از سال 2016 بهترین نمونه های هنر خیابانی از سراسر جهان را معرفی می کند.

SFHIR به عنوان خالق نقاشی دیواری نوازنده ویولن سل فنی به طور ماهرانه ای از شکل ساختمان برای ادغام نقاشی دیواری با سازه استفاده کرده است. هنگام شب، با روشن شدن چراغ های راه پله و خروج نور از پنجره ها این گونه به نظر می رسد که فرت های ویولن سل روشن می شوند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: «بنکسی»، معروف ترین هنرمند جهان که کسی او را نمی شناسد! (+تصاویر)

دیگر خبرها

  • برترین نقاشی دیواری سال 2023 ؛ بانوی نوازنده و خلاقیتی که نمایش می دهد(+عکس)
  • حضور زین الدین زیدان در مراسم اهدای جوایز مسابقه اسپرینت گرندپری میامی + عکس
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید
  • تصویری از بازیگر زن تلویزیون در فرودگاه؛ ترک خاک ایران برای همیشه؟
  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
  • (عکس) استایل جالب بازیگر زن سریال «گاندو» در ترکیه