Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@11:59:17 GMT

قیمت گوسفند زنده امروز

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۷۱۲۰۱

قیمت گوسفند زنده امروز

گوسفند زنده را با قیمت روز بازار و به صورت مستقیم از دامدار بخرید تا بهترین نوع گوشت گوسفندی را نوش جان کنید. - اخبار بازار -

با پیشرفت علم و اینترنتی شدن اکثر کسب و کارها به راحتی انسان ها قادر به خرید و فروش انواع وسایل؛ ماشین و حتی خرید و فروش خانه خود هستند اما به اینجا منتهی نمی شود بلکه شما قادر هستید به صورت اینترنتی گوسفند زنده بخرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خب تعجب نکنید به دلیل افزایش جمعیت، ترافیک وحشتناک خیابان ها قطعا به صرفه نیست که به مرکز خرید دام زنده در حومه شهر بروید و وقت خود را تلف کنید بلکه از طریق سایت و گرفتن شماره تلفن به راحتی می توانید بدون پرداخت هزینه حمل و نقل، اتلاف وقت خود گوسفند زنده و سایر دام های زنده را درب منزل دریافت کنید. از فواید خرید اینترنتی در سایت دامداری این است که گوسفند زنده  را به قیمت روز بازار و به صورت مستقیم از دامدار می خرید.

فواید فروش اینترنتی گوسفند زنده

به صورت مستقیم از دامدار خرید می کنید.خرید گوسفند زنده  به قیمت ارزان.با خرید گوسفند زنده و ذبح آن، گوشت تازه می خورید.نیازی به صرف وقت برای رفتن به حومه شهر و مراکز فروش دام زنده نیست.سلاخی و پوست کردن گوسفندان توسط قصاب به صورت رایگان انجام می شود.حمل و نقل گوسفندان به صورت رایگان انجام می شود و نیازی به پرداخت هزینه نیست.گوسفند زنده را با وزن مورد نیاز خود خرید کنید.قابلیت خرید انواع نژاد گوسفندان ایرانی و خارجی چون رومانوف، سافولک، شکم سیاه  را دارید.قابلیت خرید گوسفند زنده در هر فصلی از سال.

 

مشاهده آنلاین قیمت گوسفند زنده

خب یکی از مشکلاتی که در حال حاضر ما با آن روبرو هستیم نوسان قیمت دلار است که روی همه وسایل و اجناس تاثیر مستقیم دارد از این رو همیشه شاهد افزایش قیمت گوسفند زنده  و انواع دام زنده هستیم. خب نیازی به زنگ زدن به صورت مکرر به انواع دامداران و گوسفند فروش ها نیست بلکه به راحتی با ورود به سایت دامداری و مقاله قیمت گوسفند زنده می توانید قیمت روز را مشاهده کنید. در واقع اگر به دنبال سایتی معتبر هستید که در آن هر روز قیمت گوسفند زنده انواع استان های تهران، قم، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، همدان، آذربایجان غربی و شرقی، یزد و اصفهان را درج شود بهتر سایت دامداری بهترین گزینه است. علاوه بر این شما قادر خواهید بود تغییرات و نوسالات قیمت را حتی تا یکسال گذشته مشاهده کنید.

فروش مستقیم گوسفند زنده در سایت دامداری

سایت دامداری متفاوت از سایر سایت های اینترنتی فروش گوسفند زنده است و به صورت جامع و کلی در تمام شهرهای ایران فعالیت می کند از این رو شما به صورت مستقیم می توانید با انتخاب شهر خود و دسته فروش گوسفند تمام آگهی های این بخش را مشاهده کنید.

 

فواید خرید گوسفند زنده از سایت دامداری

خرید مستقیم از دامدارقابلیت خرید گوسفند زنده در شهر خودمشاهده قیمت آنلاین گوسفند زنده بر حسب شهر خودخرید انواع نژاد گوسفندان ایرانی و خارجیوجود آگهی های زیاد جلوی دست شما که انتخاب شما را راحت می کند.قابلیت خرید گوسفندان میش، قوچ، بره شیری و هر وزنی که شما بخواهید.خرید گوسفندان ارگانیک که هیچ گونه کلاهبرداری در آن وجود ندارد.

فروش بهترین گوسفندان ایرانی

هر کسی که به شغل دامداری و دامپروری گوسفندان مشغول است است به سه روش داشتی، پرواربندی و اصلاح نژاد به پرورش این دام زنده می پردازند. در واقع در روش پرورش داشتی گوسفندان باید به دنبال خرید میش های خوب و چند قلوزا مانند افشاری، شال، مهربان و نژادهای خارجی چون رومانوف و سافولک باشید. یا برای پرواربندی بره ها باید به دنبال خرید بره های پرواری نژآد افشاری، قزل، کلکویی، سنجابی باشید که بیشتر افزایش وزن روزانه در دوره پرواربندی دارند.

در سایت دامداری Damdary.com هر گونه نژاد گوسفند ایرانی و خارجی نوع نژاد گوشتی، شیری، چند قلوزا، پوستی وجود دارد.

چه عواملی بر قیمت گوسفند زنده تاثیر دارد؟

خب گوسفند زنده بالغ بر 300 نژاد در جهان دارد که به چهار دسته گوشتی، شیری، پوستی، پشمی تقسیم شده اند. هر نژاد گوسفند علاوه بر خصوصیات ظاهری یک سری ویژگی ها دارد که شامل میزان شیردهی، درصد پشم، میزان افزایش وزن روزانه در دوره پرواربندی است از این رو قیمت هر نژاد متفاوت است. به صورت کلی وزن، پیر یا جوان بودن گوسفندان و حتی جنسیت گوسفند بر قیمت آن تاثیر گذار است.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد قیمت گوسفند زنده خرید گوسفند زنده صورت مستقیم سایت دامداری نژاد گوسفند دام زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۱۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات

ساعت پخش زنده دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در جام حذفی و منچسترسیتی و برایتون در لیگ‌های اروپا از شبکه ورزش، سایت آنتن و آپارات مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای مهم فوتبال امروز دنبال می‌شود که ساعت و لینک پخش همه این دیدارها در ادامه آمده است:

ساعت پخش زنده فوتبال امروز پنجشنبه

فوتبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا (قطر - ژاپن) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ هلند (هیرنفین - آیندهوون) ساعت ۲۰:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

جام حذفی ایران (مس رفسنجان - پیکان) ساعت ۱۷:۴۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، شبکه ورزش

فوتبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا (کره جنوبی - اندونزی) ساعت ۲۱:۰۰؛ پخش زنده از سایت آپارات‌

لیگ حرفه‌ای عربستان (الریاض - الاهلی) ساعت ۲۱:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر انگلیس (برایتون - منچسترسیتی) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 747743

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۷ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین