Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - استاندار یزد در نشست کمیسیون ایمنی راه های کشور و با اشاره به واژگونی اتوبوس سربازان معلم در محور دهشیر، این مسیر را یکی از خطرناک ترین جاده های استان یزد دانست و خواستار فراهم سازی زمینه بهبود شرایط این منطقه از سوی وزارت راه و شهرسازی شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی استانداری یزد، محمد علی طالبی در نشست کمیسیون ایمنی راه های کشور که به منظور بررسی علل واژگونی اتوبوس های خبرنگاران در آذربایجان غربی و  سرباز معلمان در محور دهشیر و به ریاست وزیر راه و شهرسازی و حضور ویدیو کنفرانسی مسئولین  کشوری و استانداران استان های مربوطه برگزار شد، به اقدامات انجام شده در استان جهت امدادرسانی به مصدومین حادثه اشاره کرد و گفت: به محض اطلاع از وقوع حادثه، با هماهنگی اورژانس و مراکز درمانی، مصدومین حادثه به سرعت به ۴ بیمارستان استان در شهرستان های تفت، ابرکوه و دو بیمارستان مرکز استان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه پنج نفر از سرباز معلمان حاضر در اتوبوس، در محل حادثه جان باختند و این مصیبت به جا ماند. و این محور یکی از خطرناک ترین جاده های استان یزد است و لذا درخواست داریم زمینه بهبود شرایط این منطقه از سوی وزارت راه و شهرسازی فراهم شود .

استاندارتصریح کرد: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث مشابه، باید یکسری خروجی های اضطراری از این مسیر پیش بینی شود.

طالبی در بخش دیگری از سخنانش عدم آشنایی راننده با منطقه، نقص فنی ترمز و لاستیک و تعداد زیاد مسافرین علی رغم وجود شرایط کرونایی را از جمله عوامل دخیل در وقوع این حادثه عنوان کرد.

استاندار یزد خاطر نشان ساخت : امیدواریم با اتخاذ تصمیماتی در این راستا، شاهد کاهش تصادفات و ایجاد شرایط بهتر و ایمن تر برای مسافرت هموطنان در جای جای کشور باشیم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: واژگونی اتوبوس سرباز معلم در استان یزد راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وقوع سیلاب در افغانستان

ریاست هواشناسی وزارت ترانسپورت و هوانوردی طالبان از احتمال بارش برف، بارش شدید باران، رعد‌وبرق و سرازیرشدن سیلاب‌ در ۱۷ ولایت کشور هشدار داده است.

این ریاست بارش برف و باران و سرازیرشدن سیلاب‌ را برای فردا (دوشنبه، ۱۰ ثور) در ولایت‌های بدخشان، تخار، سمنگان، بغلان، نورستان، کنر، لغمان، ننگرهار، پنجشیر، کاپیسا، پروان، بامیان، کابل، میدان وردک، لوگر، پکتیا و خوست پیش‌بینی کرده است.

ریاست هواشناسی افغانستان همچنین میزان بارش باران را در نقاط مختلف این ولایت‌ها بین ۱۵ تا ۳۰ میلی‌متر پیش‌بینی کرده است.

گفتنی است که در روزهای اخیر شمار زیادی از ولایت‌های کشور شاهد بارش شدید باران و سرازیرشدن سیلاب‌ بوده است.

به تازگی وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طبیعی اعلام کرد که بارندگی و سیلاب در سه روز اخیر در کشور جان هشت نفر را گرفته و سه نفر را زخمی کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • برگزاری اولین نشست کمیته پایش، ارزیابی و بهبود شاخص های لجستیک
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • ضرورت اقناع سازی مخاطبین در خصوص فرزندآوری توسط رسانه‌ها
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود