Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ارسلان میری،در جریان بازرسی از بازار قدمگاه کرمان گفت:پس از بازرسی و بازدید میدانی،پرونده متخلفان بازار قدمگاه کرمان برابر قانون و به‌صورت ویژه رسیدگی می‌شود.

وی افزود:وضعیت بازار کرمان بسیار نامطلوب گزارش می‌شود زیرا برخی فروشندگان میوه و تره بار بدون رعایت موارد بهداشتی و با تظاهر کالای خوب مرتکب تخلف شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان تصریح کرد:با همکاری سازمان صمت استان،اتاق اصناف کرمان، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت شهرستان وارد بازار شدیم و در این خصوص بیش از ۹۰ درصد مسایل مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر تخلف این صنف‌ها واقعیت داشت.

وی بیان کرد: چینش فریب کارانه این واحدها به این صورت بود که میوه خوب خود را در معرض دید عموم و میوه‌های فاسد را در پشت سبد می‌گذاشتند که این اقدام تخلف است.

میری افزود: همچنین تعرض به معابر عمومی مشهود بود که با رایزنی و گفت و گو با شهردار کرمان مقرر شد که این صنف‌ها ساماندهی شوند،زیرا معبر عمومی برای گذر مردم با بساط‌ها مسدود شده و مسیر تردد بسیار کوچک است.

وی ادامه داد: تعدادی پرونده در بازار قدمگاه کرمان تشکیل شد و در این خصوص با همراهی رئیس شعبه ویژه تخلفات صنفی در محل به برخی جرایم رسیدگی کردیم و مابقی تخلفات زمان بیشتری برای رسیدگی نیاز دارد که با همکاری صمت استان و بهداشت بررسی می شود. 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۱۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: پرونده متهم هدر دادن ۳۰ هزار لیتر نفت کوره یارانه ای به ارزش سه میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خور و بیابانک رسیدگی شد.

علی اکبر مختاری افزود: شعبه با توجه به مستندات موجود در پرونده، تخلف اتلاف سوخت یارانه ای را محرز و متهم را معادل دو برابر ارزش ریالی تخلف و یک برابر ارزش سوخت از دست رفته، درمجموع به پرداخت ۱۰میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته وی، با گزارش ماموران شرکت پخش فرآورده های نفتی پیرامون هدر رفت سوخت یارانه ای به دلیل فرسودگی و نشتی از لوله کشی منبع ذخیره به یک کارگاه پخت آهک، پرونده این تخلف در تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • شناسایی و کشف ۲۰۳ تخلف اضافه تناژ در جاده‌های مازندران
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین