Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدتی است که در بخش «‌درددل مردم» پنجره‌ای به سوی شما گشوده‌ایم تا مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. بدیهی است در بسیاری از موارد مطرح شده امکان قضاوت برای الف وجود ندارد. به همین دلیل در انتظار پاسخ مسئولان و دستگاههای مربوطه خواهیم بود که در همین بخش منتشر خواهد شد.

شما می توانید مسایل و مشکلات خود را در بخش کامنت‌های ذیل همین مطلب ارسال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مطلب هر روز با پیام های شما بروز خواهد شد.


چند نکته :
۱- مطالب حتی المقدور کوتاه و بدون حاشیه روی نوشته و به موضوع اصلی مورد نظر پرداخته شود. در نوشتن دقت کنید مطالب، مفهوم و روشن بیان شوند.
۲- فقط مشکل و مساله خود را مطرح و از اظهار نظر یا ابراز همدردی خودداری کنید. 
۳- در صورتی که مطلب نیازمند الصاق تصویری از مدارک بود حتما به پیوست ارسال گردد.
۴- در مواردی ممکن است دستگاه مربوطه نیازمند ارتباط با نویسنده مطلب باشد در صورت تمایل نام و نام خانوادگی و شماره ای برای تماس اعلام نمایید.
۵- به مشکلات مطرح شده قبلی در این صفحه پاسخ ندهید و مشکل خود را نیز به صورت مستقل از آن ها بنویسید.
۶-بدیهی است پیامهای حاوی توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نخواهد شد.

**********************************

 

۱۴۰۰/۴/۶

 

تیر ماه رسید و تامین اجتماعی مابه التفاوت کسری فروردین ماه مستمری بگیران را به حساب نریخته.جالبتر اینکه در بخش فیش حقوقی،وقتی وارد سیستم میشوید در قسمت فیش حقوقی فروردین ماه درج شده که اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد

 

الف جان سلام من مشکل مالیات دارم، امسال هم باز با درصدی اضافه تر اعمال شده درصورتیکه توان مالی و حالی کار کردن ندارم و فقط گذاران میکنم نمیدونم چطوری ثابت کنم مشاور هم میگه از توافق خارج بشی بیچاره ت میکنند یعنی شدم چوب دوسر سیاه

 

چرا جلوی تردد خودروهای سنگین در کوچه پس کوچه های قائمشهر را نمیگیرند

 

شلوغی مطب ها به خاطر کمبود متخصص نیست. به خاطر اینه که مردم با یک عطسه میرن از فوق تخصص وقت میگیرند. البته رسیدگی کم خیلی از پزشکان عمومی هم در این بی اعتمادی بی تاثیر نیست

 

نظم و بازرسی را در همه امور مملکت باید جاری کرد.تا نظم در کارهای اداری نباشد و نظارت دقیق بر دستگاه های دولتی حاکم نباشد،نمی توانیم رشد کنیم.سیستم لینک دستگاه های دولتی(غیر از مراکز نظامی و امنیتی) حتما باید اجرا شود تا همه کارهای ما اتوماسیون باشد،تا جلوی پارتی بازی و رشوه و خطای انسانی گرفته شود.با امید به خداوند

 

سلام بنده یکی از دوستانم کارمند پتروشیمی هست با حقوق و مزایای حداقل 25 میلیون تومان ، دارای 2 فرزند 21و 19 ساله است صحبت رای و رای دادن که شد خودش بنده خدا رای داده بود ولی می گفت هرچه به خانمم و 2 فرزندم گفتم بروید رای بدهید می گفتند رای بی رای ، صحبت بنده حالا این هست آیا ایشان فرزندانش ( که هنوز دانشجو هستند) واقعا اصلا مشکلات اقتصادی را درک کرده اند که نسبت به آینده مملکت شأن اینقدر بی تفاوت باشند ,, جواب خیر است ، چون واقعا در  ناز و نعمت زندگی می کنند ، من فکر می کنم بیشتر کسانی شعار رای بی رای می دادند که بیشترین استفاده و مزایایی این نظام برخوردارند و نظام باید یک فکری برای این مسله کند بعبارتی نمک می خورند و نمکدان میشکنند.و یک مطلب دیگر بنده خواهر زاده ام خودش از عوامل اجرایی انتخابات است ولی رای نداده و می گفت رای بی رای که واقعا اشکم درآمد که اینقدر آزادی در مملکت باشد که عوامل اجرایی باشی و رای ندهید و فقط از منافع مادی اش برخوردار شوید

 

بازنشسته ام و مستاجر صاحبخانه جوابم کرده به هر کجا مراجعه میکنم پول رهن و اجاره اندازه یکسال حقوق ماست منی که پول پیش ندارم چاره ای برام نمونده که تو خیابون زندگی کنم چه کسی در این جامعه مسول این همه افسارگسیختگی در قیمت اجاره واحد مسکونی هست ؟لطفا از اوردن نامم جهت حفظ آبرو خودداری کنید لازم باشه شماره تماسم رو میدم

 

 لطفا در مورد قانون حذف زندان از مهریه بالای 5 سکه اطلاع رسانی کنید. با کمیسیون قضایی مجلس گفتگو کنید . نذارید مردان این کشور به خاطر مهریه به خاطر اشتباه در انتخاب یا هر چیز دیگر زندانی بشوند. اینها باید چرخ زندگیشون بچرخه با زندانی شدن یک مرد هیچ زندگی تازه ای رشد نخواهد کرد. لطفا کمک کنید. و اطلاع رسانی کنید. ممنونم/ حسن زاده 

 

پیامدهای شوم بی نظمی همیشگی در پرداخت حقوق کارمندان و باز نشستگان را گوشزد کنید ،بی نظمی همیشگی در زمان پرداخت حقوق کارمندان و بازنشستگان کم بضاعت با مشکلات فراوانی که در پی دارد سوهانی است که جان و روان این بخش از ملت بی پناه را پیوسته می خراشد و می ساید. چنین بی نظمی هرگز شایسته مردم کشور پیشرفته ای که به پایداری و صبوری و استقامت ملت خویش می بالد نیست. گروه باعث و بانی ترویج این وضعیت اسف بار در کشور ثروتمندی همچون ایران بی تردید پایداری و صبوری و استقامت ملت را نشانه می رود. تکرار همیشگی این بی نظمی راه هرگونه خوشبینی را نسبت به رفتار عاملان آن می بندد و وجود بی بند و باری در مدیریت کشور را نزد ملت تداعی می نماید.

منبع: الف

کلیدواژه: بی نظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۱۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مشوق‌های مالیاتی هدفمند سرمایه گذاری» گامی مهم درجهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفتگو با خبرنگار قدس در رابطه با لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم بیان داشت: مشکل این است آن هایی که فعالیتشان آشکار است، معمولا مشمول پرداخت مالیات می شوند ولی آن هایی که فعالیتشان زیر زمینی و یا مخفی است معمولا به نوعی از پرداخت مالیات فرار می کنند.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در خصوص تاثیر مشوق های مالیاتی هوشمند و هدفمند در جهت افزایش مشارکت مردم در لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم، بیان داشت: تولیدکنندگان و سرمایه گذارانی که فعالیتشان شفاف و آشکار است، باید مورد شمول مشوق‌های مالیاتی جدید شوند و این تغییر مهم در لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم، کاری بسیار درست و دقیق در جهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم است. وقتی کار تولید مورد اقبال قرار گیرد، طبیعتا مشارکت مردم می تواند در آن بخش تولیدی افزایش پیدا کند.

حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در رابطه با تشویق سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در مناطق محروم در لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم، گفت: هر چقدر مشوق های مالیاتی در مناطق محروم و کم برخوردار بیشتر باشد و به خصوص از لحاظ زمانی مدت این معافیت‌ها زیاد باشد، باعث جلب توجه و گرایش افراد به سرمایه گذاری در آن مناطق می شود.

وی همچنین در انتقادی نسبت به لایحه بودجه 1403 گفت که دولت برای بودجه سال 1403 در بخش تبصره و احکام بودجه، این مساله را به صراحت نیاورده بود و بعد در جداول آورده است که کار درستی نیست و موجب شده است که زمان بررسی بودجه به درازا کشیده شده است.

حاجی دلیگانی در خصوص زمان بررسی لایحه « اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم» یادآور شد که لایحه باید فرایند و مسیر خود را طی کند و زمان بررسی لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم با توجه به درگیر بودن صحن به بحث بودجه و برنامه هفتم مشخص نیست.

زهرا طوسی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • «مشوق‌های مالیاتی هدفمند سرمایه گذاری» گامی مهم درجهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • قزوین قعرنشین جدول تامین بارش استان‌ها
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • یارانه بگیران بخوانند؛ منتظر واریز یارانه بهاری باشید
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است