Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان در آخرین فهرست سرآمدان علمی کشور در سال ۱۴۰۰ قرار گرفتند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، با اعلام اسامی ۱۰۰ سرآمد علمی و ۱۵ سرآمد علمی جوان کشور توسط دبیرخانه فدراسیون سرآمدان علمی، سه عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان درجمع سرآمدان علمی سال ۱۴۰۰ کشور قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهدی عبدی استادیارجوان دانشکده فیزیک، سرآمد علمی جوان و علی اصغر انصافی و بهزاد رضایی، استادان دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان، به عنوان سرآمدان علمی ایران در سال ۱۴۰۰ معرفی شدند.

دبیرخانه سرآمدان علمی ایران با بررسی مقالات منتشر شده در نشریات برتر در سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ و استفاده از آیین نامه انتخاب سرآمدان علمی، تعداد ۱۱۵ سرآمد علمی را شناسایی و معرفی کرد. از این تعداد ۱۵ سرآمد علمی بعنوان سرآمد علمی جوان معرفی شدند.

سرآمدان علمی جوان افرادی هستند که رتبه آن‌ها بیشتر از ۱۰۰ (۱۰۱-۱۱۵) بوده، ولی سن آن‌ها کمتر از ۴۵ سال می‌باشد. این سرآمدان از ۴۰ دانشگاه و پژوهشگاه کشور و ۱۶ استان می‌باشند.


سرآمدان علمی از میان افرادی انتخاب می‌شوند که علاوه بر انتشار مقاله در نشریات مورد تایید فدراسیون سرآمدان علمی، اعتبار علمی لازم را کسب کنند.

به سرآمدان علمی حمایت‌هایی شامل پژوهانه نقدی (از ۳۰ تا ۲۲۰ میلیون تومان)، گرنت خدمات شبکه آزمایشگاهی (از ۵ تا ۲۰ میلیون تومان) و امتیاز جذب محقق پسادکتری (از ۱ تا ۴ نفر) اعطاء می‌شود.

گفتنی است، ۴۰ نفر از سرآمدان علمی در رشته شیمی و ۳۶ نفر در رشته فیزیک فعالیت می‌کنند. سایر سرآمدان در رشته‌هایی مانند برق، داروسازی، ریاضی و ... مشغول به فعالیت هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی اصفهان فهرست سرآمدان علمی کشور فدراسیون سرآمدان علمی معاونت علمی و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان سرآمدان علمی سرآمد علمی علمی جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۱۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل هدیه روز معلم به اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد

در این دستورالعمل آمده است: براساس مصوبه شورای دانشگاه و در راستای تمجید و تکریم از مقام بی بدیل استادان و همچنین تحقق راه‌کنش «تعلق سازمانی و بهره‌وری منابع انسانی با تلاش مستمر در جهت افزایش مشارکت و رضایت‌مندی آن‌ها» در سند تحول و تعالی دانشگاه و به منظور قدردانی و بزرگداشت مقام شامخ استادان دانشگاه، هدیه روز معلم به مبلغ 12 میلیون ریال (یک میلیون و 200 هزار تومان) برای اعضای هیأت علمی تمام‌وقت اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی و اعضای هیأت علمی وابسته توسط واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه قابل پرداخت است.

لازم به ذکر است، براساس بندهای این دستورالعمل به اعضای هیأت علمی نیمه‌وقت یک دوم مبلغ مذکور معادل 6 میلیون ریال (ششصد هزار تومان) تعلق می‌گیرد. اعضای هیأت علمی که از واحدی به واحد دیگر منتقل شده‌اند یا مأمور هستند، از واحدی که حقوق دریافت می‌کنند هدیه مزبور قابل پرداخت است.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1229012 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • درآمدهای غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد حرف نخست را می‌زند
  • درآمدهای غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد حرف نخست را می‌زند/ کرمانشاه؛ مهد ادب و تمدن
  • دانشمندان جوان این مرز و بوم زمینه ساز پیشرفت های علمی شده اند
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد / معرفی جوان‌ترین و پیرترین استاد
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد/معرفی جوان ترین و پیرترین استاد