Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران از دورکاری ۷۰ درصدی کارمندان در شهر‌های فیروزکوه و دماوند و دورکاری ۵۰ درصدی نیرو‌ها در شهر تهران خبر داد. خبرگزاری میزان - غلامرضا عباس پاشا از دورکاری ۷۰ درصدی کارمندان در شهر‌های فیروزکوه و دماوند و دورکاری ۵۰ درصدی نیرو‌ها در شهر تهران خبر داد.   معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران اظهار کرد: در حال حاضر دو شهر دماوند و فیروزکوه در استان تهران در وضعیت قرمز قرار گرفته اند و مابقی شهر‌ها از جمله تهران در وضعیت نارنجی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شهر‌های دماوند و فیروزکوه باید ۷۰ درصد کارکنان به صورت دورکاری فعالیت کنند و ۳۰ درصد از نیرو‌ها نیز به صورت حضوری به انجام وظایف در ادارات بپردازند.
وی ادامه داد: در شهر‌های دیگر استان از جمله تهران کارکنان باید ۵۰ درصد در ادارات حضور داشته باشند و ۵۰ درصد دیگر از نیرو‌ها به صورت دورکاری به فعالیت بپردازند. تاکید بر این داریم که ادارات این قوانین را رعایت کنند. در حال حاضر وضعیت خوبی نیست و باید دستورالعمل‌های بهداشتی بیشتر رعایت شود.

 

بیشتر بخوانید:  اعمال شرایط جدید دورکاری بر اساس وضعیت نارنجی تهران   انتهای پیام/  برچسب ها: کارکنان دولت کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کارکنان دولت کرونا ۵۰ درصد نیرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۲۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس داده‌ها و اطلاعات بارش‌های سازمان هواشناسی کشور از ابتدای سال جاری آبی تا (۱۳ اردیبهشت ماه) بیشترین کاهش بارش با منفی ۴۳ درصد مربوط به استان قزوین است.

پس از قزوین، استان‌های سمنان و تهران به ترتیب به رشد منفی ۴۱.۳ و ۳۹.۸ درصد در رده‌های دوم و سوم کمترین بارش‌ها در بازه اشاره شده قرار دارند. میزان کاهش بارش در تهران ۹۳.۵ میلیمتر بوده؛ این در حالی است که با وجود بارش‌های قابل توجه طی روزهای اخیر در کشور، اما همچنان بارش‌ها در ۲۲ استان منفی است. بارش‌ها در استان‌های ایلام، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، همدان و یزد نسبت به دوره بلندمدت افزایش یافته است.

بیشترین بارش‌ها برای استان سیستان و بلوچستان با رشد ۵۴.۲ درصدی، یزد ۴۱.۵ درصد و خراسان جنوبی با ۱۹.۷ درصد ثبت شده است.

در مجموع از ابتدای سال آبی جاری تا (۱۳ اردیبهشت ماه) بارندگی در کشور ۸.۹ درصد و میزان بارندگی‌ها در کشور در بازه زمانی ذکر شده ۱۸.۶ میلیمتر کاهش یافته است.

کد خبر 6096428

دیگر خبرها

  • کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • ترافیک سنگین در محور هراز و فیروزکوه
  • فرمانده کل قوا از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • موضوع عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در برخی از بانک‌ها پیگیری شد
  • تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیرو‌گاه شهید مفتح
  • صرفه جویی ۳.۹ درصدی مصرف گاز در سال گذشته
  • افزایش ۹ درصدی صادرات کالا از مازندران
  • رشد ۲۳ درصدی ارزش صادرات از استان مرکزی
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان