Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@14:46:09 GMT

مشکلات واقعی ایتالیا از این به بعد شروع می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۷۲۲۰۷

مشکلات واقعی ایتالیا از این به بعد شروع می‌شود

آنتونیو کاسانو، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا، معتقد است که این تیم در ادامه رقابت‌های یورو کار سخت‌تری پیش رو خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به فرم فوق العاده ای که تیم ملی ایتالیا در دور گروهی از خود ارائه داد و موفق شد هر سه مسابقه خود را با پیروزی پشت سر بگذارد، انتظار می‌رفت که شاگردان روبرتو مانچینی در دیدار مرحله یک هشتم نهایی کار دشواری مقابل اتریش پیش‌رو نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما دیدار ایتالیا و اتریش در 90 دقیقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا کار اوقات اضافه کشیده شود. با این حال آتزوری در وقت های اضافه از فرصت های خود استفاده کرد و موفق شد نهایتاً با پیروزی 2-1 راهی مرحله بعد شود.

 

 

 

 

آنتونیو کاسانو، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا، معتقد است که مشکلات آتزوری از این پس بیشتر خواهد شد. او در این باره گفت: " از این به بعد مشکلات واقعی برای تیم ملی ایتالیا آغاز می‌شود. ایتالیا باید در مرحله یک چهارم نهایی با پرتغال یا بلژیک و در نیمه نهایی برابر اسپانیا یا فرانسه به میدان برود.

 

موفقیت مقابل اتریش مرا به یاد بازی 2006 مقابل استرالیا انداخت؛ بدترین بازی این تیم ملی. اکنون فقط می توانیم پیشرفت کنیم. "

تیم ملی ایتالیا آنتونیو کاسانو یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایتالیا آنتونیو کاسانو یورو 2020 تیم ملی ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۲۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) جشن قهرمانی اینترمیلان در سری آ ایتالیا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # اینتر میلان ، سری آ ایتالیا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • رانگنیک: رد پیشنهاد بایرن ربطی به اظهارات هوینس نداشت
  • کاسانو: توتی و باجو بهترین بازیکنان شماره ۱۰ در تاریخ فوتبال ایتالیا هستند
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • ستاره اتریش یورو را از دست داد
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • رسمی: ستاره اتریش یورو را از دست داد
  • آنتونیو رودیگر در 31 سالگی سرانجام قهرمانی در مسابقات لیگ را تجربه کرد
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • (ویدئو) جشن قهرمانی اینترمیلان در سری آ ایتالیا