Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سردار محمد کاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی در حاشیه این مراسم گفت: مفتخریم انقلاب اسلامی ایران، نیرو‌هایی فداکار و ایثارگر را در تمام عرصه‌های امنیت تربیت کرده است.

او افزود: شهید محمد قائینی نیازآبادی روز گذشته حین انجام ماموریت در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی سرقتی در محدوده شهرک طرق مشهد به محل اعلامی اعزام شد که سارق به محض رویت پلیس، در اقدامی ناجوانمردانه و جنون آمیز، افسر گشت را که راکب موتور سیکلت بود زیر گرفت و متواری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

روزانه ۶ هزار مأموریت انتظامی در استان انجام می شود/ ایجاد ۳ هزار مقر انتظامی در طرح نوروزی


فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: در این حادثه ستوان یکم قائینی نیاز آبادی بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نایل آمد و راننده خودرو یاد شده هم به سرعت توسط پلیس دستگیر شد.

پیکر پاک و مطهر این شهید گرانقدر صبح امروز از محل یگان امداد شهرستان مشهد تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش در خواف منتقل شد.

انتهای پیام//م.م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدای نیروی انتظامی فرمانده انتظامی خراسان رضوی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۲۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس

دریافت 32 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6096293

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مطهر شهید «حاج محمد رنجنوش»
  • تشییع پیکر شهید مطهر حاج محمد رنجنوش
  • تشییع پیکر شهید محمد رنجنوش در همدان
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • فیلمی از مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده در روستای ده محمد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی در بشرویه خراسان جنوبی
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون در مشهدالرضا
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی