Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران باقی خواهد ماند.

به گزارش طرفداری، انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی با انتقادهای زیادی همراه بود و بسیاری از کارشناسان و هواداران اعتقاد داشتند او با وجود اینکه سرمربی خوبی است، کارنامه درخشانی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکوچیچ با کمترین تدارکات ممکن تیمش را راهی مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی کرد و با کسب ۴ پیروزی مقتدرانه توانست نگاه ها را تا حدی به خود تغییر بدهد.

در بازگشت تیم ملی از منامه باز هم صحبت هایی در مورد برکناری اسکوچیچ و حضور یک سرمربی بزرگ خارجی روی نیمکت تیم ملی به گوش می رسید، اتفاقی که خود اسکوچیچ هم در مصاحبه با فوتبال برتر احتمال آن را رد نکرد.

با همه این صحبت ها، فدراسیون فوتبال ۳ دلیل دارد که به احتمال فراوان اسکوچیچ را به عنوان سرمربی تیم ملی حفظ خواهد کرد؛ اول اینکه فدراسیون فوتبال نمی تواند رقم بالایی برای جذب یک سرمربی با کیفیت بپردازد، دوم اینکه حتی اگر این بودجه هم فراهم شود، انتقال پول با توجه به تحریم های بانکی تقریبا غیر ممکن است و سوم هم اینکه فدراسیون فوتبال فرصتی برای به خدمت گرفتن یک سرمربی بزرگ ندارد.

اسکوچیچ در مدت کوتاه حضورش روی نیمکت تیم ملی نتایج بسیار خوبی کسب کرده و به نظر می رسد فدراسیون فوتبال در مورد ابقای سرمربی فعلی تیم ملی به جمع بندی نهایی رسیده است.  

فدراسیون فوتبال از اسکوچیچ خواسته مدتی را استراحت کند و به همین دلیل قرار است او راهی کرواسی شود اما بعید است سفر سرمربی تیم ملی به کشورش بدون بازگشت باشد.

گفتنی است خبر رسمی ابقای اسکوچیچ تا پایان مرحله نهایی انتخابی جام جهانی به احتمال فراوان بعد از جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال رسانه ای می شود.

دراگان اسکوچیچ که بامداد دوشنبه برای استراحت به دبی سفر کرده بود، ابتدای هفته به ایران بازگشت اما این بار برای استراحت و دیدار با خانواده راهی کرواسی خواهد شد و پس از چند هفته استراحت در کشورش کنار خانواده، به ایران باز می گردد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۲۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!

سازمان لیگ سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان را به دلیل اظهاراتش پس از دیدار با مس رفسنجان دو میلیارد تومان جریمه کرد.

به گزارش مشرق، سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در این مورد نوشت: «عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهارنظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ دو میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

سازمان لیگ هفته گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرده بود از این پس مربیان و بازیکنان با اظهارات غیرمسئولانه با جریمه دو میلیاردی روبه‌رو می‌شوند که اولین جریمه شامل ویسی، سرمربی فولاد شد که پس از دیدار با مس رفسنجان اظهاراتی را مطرح کرده بود».

دیگر خبرها

  • رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • (عکس) تغییر رسمی لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال
  • تغییر نشان فدراسیون بوکس پس از ۳۵ سال
  • تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال + عکس
  • تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد