Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:26:29 GMT

یک مربی ایرانی جای الکنو را می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۷۲۵۴۹

یک مربی ایرانی جای الکنو را می‌گیرد

رئیس فدراسیون والیبال در آخرین مصاحبه تلویزیونی خود حرف های مهمی را در مورد آینده تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران مطرح کرد.

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال میهمان ساعتی پیش میهمان شبکه ورزش بود و در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرد. یکی از نکات مهم رئیس فدراسیون در رابطه با عملکرد ملی پوشان در لیگ ملت ها بود و در این مورد توضیح داد: تمام تیم های دیگر تغییری در تیمشان ایجاد نکرده بودند ولی ما هم مربی را تغییر دادیم و هم از بازیکنان جوان استفاده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او سپس در رابطه با کیفیت الکنو سرمربی تیم ملی و همینطور نتایج کسب شده بود و گفت: کسی نمی تواند به توانایی های الکنو شک داشته باشد و کل دنیا او را به عنوان یکی از بهترین مربیان می دانند. از اول هم صحبتی که با ما مطرح کرد، این بود که می خواهد تیم را برای مسابقات المپیک آماده کند. در عین حال اما نمی توانیم برای شکست مقابل تیم هایی نظیر استرالیا بهانه بیاوریم و باید این تیم ها را می بردیم.


اما شاید مهم ترین نکته ای که در خلال صحبت های رئیس فدراسیون والیبال وجود داشت، موضع گیری او درباره آینده نیمکت تیم ملی والیبال ایران پس از المپیک و مسابقات جهانی بود که در مهرماه برگزار می شود. او در این رابطه و در پاسخ به این سوال که آیا می توان به مربی ایرانی برای هدایت تیم ملی اعتماد کرد یا خیر بیان کرد:  در مسابقات قهرمانی آسیا یک مربی ایرانی روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست و بعد از آن تصمیم گیری خواهد شد که با مربی ایرانی ادامه بدهیم یا خیر. اما ما می خواهیم در این زمینه ریسک پذیر باشیم.

والیبال محمدرضا داورزنی ولادیمیر آلکنو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال محمدرضا داورزنی ولادیمیر آلکنو رئیس فدراسیون مربی ایرانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۲۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت

به گزارش "ورزش سه"، سوپرلیگ والیبال روسیه پس از حدود هفت ماه رقابت قهرمان خود را شناخت و تیم زنیت کازان با برتری برابر دینامو مسکو توانست قهرمان سوپرلیگ والیبال روسیه شود.

این دوازدهمین قهرمانی زنیت کازان در لیگ برتر والیبال روسیه بود که با سرمربیگری آلکسی وربوف لیبروی اسطوره‌ای سابق تیم ملی والیبال روسیه به دست آمد. دستیار وربوف در زنیت یک نام آشنا بود، توماس توتولو مربی سابق تیم ملی والیبال ایران این فصل با هماهنگی خوبی که با وربوف داشت توانست زنیت را قهرمان سوپر لیگ روسیه کند.

در این تیم بازیکنان شاخصی چون ماکسیم میخاییلوف، میکا کریستنسون، سام درو و آرتم وولوویچ بازی می کنند و یکی از قدرتمندترین تیم های حال حاضر جهان به شمار می روند که محرومیت از حضور در مسابقات اروپایی باعث شده تا آنها نتوانند قدرت خود را در لیگ قهرمانان اروپا به رخ رقبای لهستانی و ایتالیایی بکشند.

دیگر خبرها

  • کادر فنی تیم ملی والیبال تکمیل شد/ لئونادرو هم به ایران آمد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت