Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری اریا- عضو هیأت علمی دانشكده هنر و معماری دانشگاه مازندران از مرتبه‌ی استادیاری به مرتبه‌ی دانشیاری ارتقاء یافت.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابلسر، طی حكمی از سوی دكتر کوروش نوذری رییس دانشگاه و رئیس هیأت ممیزه و با استناد به پیشنهاد دانشكده هنر و معماری مبنی بر ارتقای مرتبه‌ علمی آقای دکتر مصطفی رستمی، از مرتبه‌ استادیاری به مرتبه‌ دانشیاری، در جلسه مورخ 02 /04/ 1400 هیأت ممیزه دانشگاه مطرح گردید و با رعایت ضوابط مندرج در آیین‌نامه‌ ارتقای مرتبه‌ اعضای هیأت علمی مصوب  18 /  12/  1394 شورای عالی انقلاب فرهنگی و با استناد به آیین نامه استخدامی هیأت علمی دانشگاه‌ها و سایر مقررات مربوط، صلاحیت علمی ایشان برای احراز مرتبه‌ دانشیاری در رشته‌ی پژوهش هنر مورد تأیید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ارتقای مرتبه علمی عضو هیات علمی دانشکده هنر و معماری دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد

حسن هاشمی پور عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان در سال ۱۴۰۳ به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حسن هاشمی پور متولد ۱۳۵۰ در رفسنجان است که مقطع کارشناسی در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه تهران و مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر را گذرانده است.

وی استاد تمام رشته مهندسی شیمی بوده که دارای سابقه تدریس ۲۳ سال در دانشگاه‌های شهید باهنر کرمان و، ولی عصر (عج) رفسنجان است.

حوزه تخصص وی سینتیک شیمیایی و جداسازی مواد در قالب پژوهش‌های تجربی و ریاضی با تاکید بر فناوری نانو است که نتایج این تحقیقات چاپ حدود ۱۰۰ مقاله در مجلات معتبر ملی و بین‌المللی، یک ثبت اختراع بین‌المللی، یک کتاب با ناشر بین‌المللی و دو کتاب با ناشر ملی است.

دیگر خبرها

  • پنج استاد دانشگاههای استان اصفهان در فهرست استادان نمونه کشوری
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • پنج اصفهانی در فهرست استادان نمونه کشوری
  • ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی در دانشگاه مازندران
  • تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری
  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری
  • عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند