Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، برج فناوری کرمانشاه به عنوان نماد فناوری غرب کشور فردا دوشنبه (۷ تیرماه ۱۴۰۰) طی ارتباط  تصویری با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور و با حضور حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی،  هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و دیگر مقامات استانی افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عملیات اجرایی ساخت این برج فناوری توسط جهاددانشگاهی کرمانشاه در راستای تامین فضای اداری، آزمایشگاهی و نمایشگاهی  واحد‌های فناور در سال ۱۳۸۹ در  ۱۶ طبقه و ۲۰ هزار متر مربع زیربنا آغاز شد.  

در این برج که توسط جهاددانشگاهی کرمانشاه و با حمایت مالی معاونت علمی و فناوری و ریاست جمهوری و استانداری کرمانشاه احداث شده است، علاوه بر تامین فضای لازم جهت استقرار شرکت‌های دانش بنیان و فناور، فضای لازم برای حضور شرکت‌های ارایه دهنده خدمات تخصصی،   دفاتر انتقال فناوری دانشگاه‌ها، نهاد‌های مالی و سرمایه گذاری، شتاب دهنده‌ها  و واحد‌های تحقیق و توسعه صنایع بزرگ نیز فراهم شده است.  

در حال حاضر بالغ بر ۲۵۰ واحد فناور تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه هستند که با بهره برداری از برج فناوری ۲۰ هزار متر مربع (۳۲۳ درصد) به فضا‌های قابل واگذاری به واحد‌های فناور و دانش بنیان افزوده شده و فضای لازم برای استقرار ۱۱۰ شرکت فناور جدید فراهم می‌شود.  

در کنار ۱۱۰ شرکت فناور و ایجاد فضا‌های اشتراکی، مراکز نوآوری، شتابدهنده ها، ستاد پارک علم و فناوری، موسسات رشد یافته، واحد‌های فناور در مرحله‌ی پیش رشد و  رشد، دفاتر کارگزاری و انتقال فناوری، موسسات مالی و صندوق‌های سرمایه گذار خطرپذیر و موسسات خدمات رسان به واحد‌های مستقر در این برج فناوری که در یکی از بهترین نقاط شهری به جهت دسترسی آسان به مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی، سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی و غیر دولتی ساخته شده مستقر می‌شوند و امید آن می‌رود که از این طریق گامی اساسی در توسعه اکوسیستم نوآوری و فناوری استان کرمانشاه برداشته شود.  

گفتنی است،  در راستای ماموریت‌های جهاددانشگاهی و به منظور  توسعه نظام نوآوری و اشتغالزایی برای دانش‌آموختگان، سه پارک علم و فناوری و ۱۰۳ مرکز رشد زیر نظر این نهاد در سطح کشور مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی برج فناوری برج فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۲۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی رگبار تگرگ و سیلاب‌های محلی در نیمه غربی کرمانشاه

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سامانه بارشی حاکم در جو منطقه، همچنان تا روز شنبه، به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعدوبرق، آبگرفتگی معابر و رواناب در سطح استان می‌شود.

وی افزود: بارش که غالباً در نیمه غربی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ به خصوص در روز جمعه (فردا) و در برخی نقاط از مناطق یاد شده، با رگبار تگرگ و سیلاب‌های محلی نیز همراه خواهد شد.

مدیرکل‬ هواشناسی‬ استان‬ کرمانشاه تصریح کرد: در روز یکشنبه موقتاً از شدت بارندگی در سطح استان کاسته می‌شود؛ اما در روزهای دوشنبه و سه شنبه، با گذر موج ناپایدار دیگری، علاوه بر کاهش نسبی دمای هوا، مجدداً شاهد بارش‌هایی همراه با رعدوبرق، بویژه در نیمه شرقی استان خواهیم بود.

وی‬ ادامه‬ داد: دمای روزانه‏ هوا که طی امروز و فردا تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ در روزهای شنبه و یکشنبه به آرامی افزایش می‌یابد.

کد خبر 6095072

دیگر خبرها

  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • افتتاح اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران
  • پیش بینی رگبار تگرگ و سیلاب‌های محلی در نیمه غربی کرمانشاه
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران افتتاح می‌شود
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • افتتاح خط یک واحد ریخته گری فویل آلومینیوم در اشتهارد
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • بانک ذخایر دریایی افتتاح شد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی