Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشتادو ششمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با ریاست دکتر صالحی امیری و حضور کلیه اعضا در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش برنا، در ابتدای این نشست روند آماده سازی اردوی تیمهای اعزامی به بازیهای المپیک مورد بررسی قرار گرفته ورئیس کمیته ملی المپیک پیرامون آخرین وضعیت بازیهای المپیک توکیو و شرایط اعزام توضیحاتی را  ایراد فرمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه دکتر اورسجی رئیس فدراسیون کبدی که اخیرا بعنوان سرپرست فدراسیون جهانی منصوب گردید گزارش کاملی از نحوه انتخاب خود در این سمت به اعضای هیات اجرایی ارائه و مطالبی در خصوص  برنامه های آتی فدراسیون کبدی عنوان نمود که ضمن قدردانی از زحمات رئیس فدراسیون کبدی مقرر شد حمایت های مادی و معنوی از این رشته صورت پذیرد.

سپس دکتر رمضی رئیس فدراسیون ورزش های کارگری ضمن قدردانی از همکاری همه جانبه و حمایتهای مادی و معنوی کمیته ملی المپیک از ورزش کارگری، گزارشی از عملکرد این فدراسیون در سال 99 ارائه و عنوان داشت در دوران کرونا فدراسیون در حد توان و ظرفیت خود تلاش کرد تا ورزش کارگری پویایی لازم را حفظ نماید.

در خاتمه دکتر صالحی امیری ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات فدراسیون کارگری عنوان داشت زحمات این ورزش  بر هیچکس پوشیده نبوده لذا کمیته ملی المپیک مانند گذشته حمایت های لازم را از ورزش کارگری که طیف وسیعی از جامعه را در بر می گیرد خواهد داشت.

در خاتمه درخواست های واصله از سوی فدراسیون ها مورد برسی و تصمیمات لازم در باره آنها صورت پذیرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمیته ملی المیپک کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۲۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی و عضو کمیسیون اتحادیه جهانی کشتی از لیست داورانی که شانس قضاوت در المپیک را داشتند، کنار گذاشته شد.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • هاشمی: دخالتی در امور اجرایی استقلال و پرسپولیس نداریم
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند