Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «محمدمهدی مفتح» در توضیح نشست روز یکشنبه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس به خبرنگاران گفت: برخی دستگاه‌های اجرایی با مراجعه به مجلس نسبت به اجرای تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور درباره نحوه پرداخت‌ها،  تعیین سقف حقوق‌ها و اختلاف میان دریافتی‌ها نسبت به سال گذشته مسائلی را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: مسوولان و نمایندگان مجلس در این نشست ضمن تاکید بر رعایت عدالت در نحوه پرداخت‌ها نسبت به نحوه و میزان افزایش پرداختی‌ها در سال جاری در برخی مشاغل حساس مانند شاغلان در میادین نفتی و مناطق گرمسیری، اعضای هیات علمی دانشگاه ها و... انتقاد کردند.  

مفتح با بیان اینکه بین پرداختی اساتید موسسات آموزش عالی با موسسات پژوهشی اختلاف جدی وجود دارد، اظهار کرد: در حالی که برخی موسسات پژوهشی اقدامات اساسی را به عنوان نمونه در بخش تولید واکسن کرونا انجام می‌دهند.  

وی با تاکید بر اینکه تفاوت پرداخت حقوق‌ها یک نوع دلسردی را میان اساتید پژوهشی، خلبانان، مدیران فنی وزارت نفت شاغل در مناطق سخت و ... ایجاد کرده است، گفت: مقرر شد کمیته ای به ریاست «علیرضا شهبازی»  نماینده مردم نهاوند با حضور دستگاه‌های مربوطه تشکیل و این موضوع به صورت ارشناسی بررسی شود.

مفتح با اشاره به بررسی استفساریه تامین قیر رایگان در این جلسه خاطرنشان کرد: به منظور بررسی کارشناسی این استفساریه نیز در این نشست کمیته‌ای تشکیل شد تا بعد از اعلام نظر آن، کمیسیون برنامه و بودجه درباره استفساریه تامین قیر رایگان تصمیم گیری کند.

برچسب‌ها محمدمهدی مفتح وزارت نفت علیرضا شهبازی مجلس یازدهم نهاوند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدمهدی مفتح وزارت نفت علیرضا شهبازی محمدمهدی مفتح وزارت نفت علیرضا شهبازی مجلس یازدهم نهاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۲۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

از صبح امروز بررسی جداول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در صحن مجلس آغاز شد و ادامه بررسی آن در دستورکار جلسه نوبت عصر مجلس قرار گرفت.

کد خبر 6092167 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • معاون رئیسی: از مجلس فعلی راضی هستیم اما... /در بودجه اختلافاتی بین دو قوه وجود داشت
  • بازنگری در بودجه دانشگاه‌ها؛ طرح جمهوریخواهان برای فشار به دانشجویان ضدصهیونیستی
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • امیدواریم در المپیک پاریس بیش از ۳۵ سهمیه کسب کنیم / خیلی سخت است المپیک لندن را تکرار کنیم + فیلم
  • تشکیل سه پرونده برای بررسی امکان ابطال مصوبه حقوق و دستمزد کارگری ۱۴۰۳ / تبدیل حکم اعدام بابک زنجانی به ۲۰ سال حبس
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • تجربه تازه مجلس برای بررسی «سند دخل و خرج کشور»
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه