Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@23:29:36 GMT

پیوستن به سیتی؟ سریال می بینم و پینگ پنگ!

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۷۲۸۵۸

پیوستن به سیتی؟ سریال می بینم و پینگ پنگ!

ستاره تیم ملی انگلیس سعی دارد این روزها تمرکزش روی یورو 2020 باشد، نه شایعات جدایی اش از تاتنهام.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد دوران حضور هری کین در تاتنهام رو به اتمام است. فابریزیتو رومانو خبرنگار ایتالیایی اخیرا اعلام کرد که باشگاه منچسترسیتی پیشنهاد رسمی خود به ارزش 100 میلیون پوند به علاوه انتقال یک بازیکن به اسپرز را برای جذب هری کین به تاتنهام ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاسخ اولیه دنیل لوی مالک باشگاه تاتنهام منفی بوده و او تمایلی به فروش بهترین گلزن تیم خود ندارد.

کین البته مذاکره و انتخاب تیم را تکذیب و آن را به بعد از یورو موکول کرده است.

 

 

 

 

 هری کین در مورد شرایط خود به خبرنگاران گفت:« به هیچ وجه نگران حواشی و شایعات نیستم. وقتی در اردوی انگلیس هستم، فقط روی همین تیم تمرکز دارم. برادرم وکیل من است اما تنها باری که در چند هفته اخیر با هم صحبت کردیم، برایم آرزوی موفقیت کرد و گفت که امیدوار است با انگلیس موفق شوم.

در مورد حواشی بیرونی با برادرم صحبت نکردم. در کنار بچه های تیم ملی هستم و تنها دغدغه ام عملکرد تیم ملی انگلیس در یورو است. من فقط روی کار خودم تمرکز دارم. سریال تماشا می کنم. در کنارش با بچه ها به استخر می رویم و پینگ پنگ بازی می کنیم.»

 

تاتنهام تیم ملی انگلیس هری کین یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام تیم ملی انگلیس هری کین یورو 2020 تیم ملی هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان

امیرحسین هدایی در نخستین مسابقه خود در مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان مغلوب حریف رومانیایی شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ مرحله اول مقدماتی مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان با جدال امیرحسین هدایی از ایران و ادوارد یونسکو از رومانی در روز دوم آغاز شد.

این بازی در دو گیم نخست با نتیجه نزدیک 11 بر 9 به سود یونسکو دارنده رنکینگ 78 دنیا به اتمام رسید. در ادامه و در گیم سوم ملی‌پوش پینگ‌پنگ کشورمان با نتیجه 11 بر 4 نتیجه را به این حریف اروپایی واگذار کرد و از صعود به دور دوم مقدماتی این مسابقات بازماند.

هدایت پینگ‌پنگ باز کشورمان در مسابقات گرند اسمش عربستان برعهده جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان است.

مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان با حضور برترین‌های پینگ پنگ دنیا از 12 تا 21 اردیبهشت ماه به میزبانی ریاض در جریان است و ایران با دو نماینده در این رقابت‌ها حاضر است.

پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌ها
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌‌ها
  • کارگردان مشهور ایرانی: تلویزیون نمی‌بینم!
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم