Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@21:25:07 GMT

ثبت سفارش لوازم خانگی قاچاق در بازار

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۷۲۸۶۰

ثبت سفارش لوازم خانگی قاچاق در بازار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا غزنوی سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران اظهار کرد: هم اکنون هر فردی به بازارهای بزرگ لوازم خانگی سر بزند، می‌تواند لوازم خانگی خارجی را مشاهده کند که از راه قاچاق، وارد کشور شده‌اند؛ درحالی که واردات این کالاها ممنوع است.

سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران بیان کرد: در صورتی هم که کالای مد نظر خریدار در بازار وجود نداشته باشد، افراد با ثبت سفارش در یکی از این واحدهای صنفی، محصول قاچاق خود را ۲ تا ۳ هفته بعد درب منزل دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



غزنوی با اشاره به ارگان متولی که وظیفه برخورد با ورود و فروش لوازم خانگی خارجی را بر عهده دارد، ادامه داد: برخورد با این قاچاقچیان وظیفه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز است، اما به نظر می‌رسد این ستاد نتوانسته وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.

او در خصوص گارانتی لوازم خانگی قاچاق تصریح کرد: گارانتی و بیمه کردن این نوع کالاها و هر کالای قاچاق ممنوع است و همان ارگانی که با ورود آن‌ها برخورد نمی‌کند، با گارانتی‌های تقلبی هم برخورد نمی‌کند.

سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران ابراز کرد: متاسفانه در حال حاضر ارگان‌های مربوطه برای سازمان دهی بازار لوازم خانگی با یکدیگر همکاری ندارند.

کد خبر 610525 برچسب‌ها لوازم خانگی قاچاق

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لوازم خانگی قاچاق لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۲۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک

 سرهنگ سعید شعبان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان گفت: در راستای ادامه طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران ایست و بازرسی "پل زال" شهرستان اندیمشک با اشراف اطلاعاتی و کنترل محور‌های مواصلاتی ۳ دستگاه خودرو سواری حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او می‌گوید: ماموران پلیس در بازرسی از بار خودرو‌های توقیفی مقادیر زیادی پوشاک زنانه، لوازم آشپزخانه و ۵۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان بیان داشت: کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را ۲۸ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال برآورد کردند که در این رابطه ۳ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قانونی داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید