Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،داود بهبودی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی در دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی استان در سال جاری مجموع اعتبارات ملی دستگاه‌های اجرائی استان را در بودجه ۱۴۰۰، رقم ۲۳ هزار و ۲۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و میزان تخصیص آن را ۱۳ هزار و ۳۷۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: در بودجه سال جاری اعتبارات متمرکز وزارتخانه ها، سازمان‌ها و شرکت‌های سطح ملی ۲۱ هزار و ۹۴۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است که به میزان ۵۷.۳۵ درصد یعنی ۱۲ هزار و ۵۸۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تخصیص یافته است.

او اعلام کرد: اعتبار طرح‌های استانی ویژه پیوست یک قانون بودجه ۱۴۰۰ آذربایجان شرقی ۱۴ دستگاه اجرائی استان شامل ۳۴ طرح است که برآورد اعتباری آن مبلغ ۳۲۴ میلیارد تومان بوده و ۱۵۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به میزان ۴۹ درصد تخصیص داشته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی اعتبار ردیف‌های متفرقه ابلاغ شده به استان را در سال ۱۴۰۰ رقم ۲۷۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

بهبودی خاطرنشان کرد: اعتبارات هزینه‌ای ابلاغی سال ۱۴۰۰ استان نیز ۸۹۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

اوادامه داد: سهم آذربایجان شرقی از اعتبارات ابلاغی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی کشور شامل (استانی، سه درصد نفت و ۰.۲۷ درصد ارزش افزوده) ۳.۶۲ درصد است که رقم آن در سال ۱۴۰۰ حدود ۵۶۳ میلیارد تومان بوده و نسبت به سال گذشته ۴۸ درصد افزایش یافته است.

اوهمچنین خاطرنشان کرد: در سال جاری در مجموع مبلغ ۳۷۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در بخش آب و راه روستایی به استان ابلاغ شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی اعلام کرد: اعتبارات در اختیار سازمان مدیریت و برنامه ریزی جهت توزیع در پروژه‌های عمرانی استان بدون لحاظ ردیف‌های متفرقه در سال ۱۴۰۰ بالغ بر یک هزار و ۶۳۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بودجه پروژه های عمرانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آذربایجان شرقی سال ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۲۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی

فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی

دیگر خبرها

  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • شروع سال جدید با کاهش نرخ تورم در استان آذربایجان شرقی
  • کاهش تورم نقطه به نقطه فروردین ماه در آذربایجان شرقی
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان