Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام از برگزاری مراسم سالروز آزادسازی شهر مهران در فضای مجازی خبر داد. - اخبار استانها -

سردار جمال شاکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلامبا اشاره به سالروز آزادسازی مهران در دوران دفاع مقدس و در عملیات پرافتخار کربلای یک "نهم تیرماه 1365" اظهار داشت: آزادسازی مهران سند افتخار مردان وزنانی است که توانستند با شکست دشمن در عملیات غرورآفرین کربلای یک مهران را آزاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: افتخارآفرینی رزمندگان عمل‌کننده در منطقه عملیاتی کربلای یک مورد تحسین امام (ره) قرار گرفت و در آن زمان به شکرانه این پیروزی حضرت امام فرمودند؛"مهران را خدا آزاد کرد.

وی افزود: وقتی محدوده عملیاتی و شرایط جغرافیایی عملیات کربلای یک که به آزادی مهران منجر شده است را بررسی می‌کنیم به عمق کلام حضرت امام (ره) پی می‌بریم که به‌راستی دست غیب در آزادسازی مهران وجود داشته است وامداد غیبی و در یک‌کلام " مهران را خدا آزاد کرد" امام واقعیت مسلم این عملیات غرورآفرین است.

عملیات «کربلای 1 »؛ آزادی مهران و پایانی بر استراتژی دفاع متحرک رژیم بعث عراق+عکس

پنجمین یادواره شهدای کربلای 1 در مشهد مقدس برگزار می‌شود

تولد: قندهار افغانستان؛ شهادت: مهران ایران، عملیات کربلای 1

شاکرمی بزرگداشت این روز تاریخی در تاریخ دوران دفاع مقدس را ضروری دانست و گفت: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر شهرستان مهران مراسم بزرگداشت آزادسازی مهران در شهرستان مهران به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به لحاظ شرایط کرونایی در شهرستان مهران و انجام مراسم بزرگداشت به‌صورت مجازی، اقدامات و برنامه‌های فرهنگی متناسب این روز نیز در شهر ایلام به در فضای واقعی نیز انجام می‌شود.

وی به پوشش زنده مراسم توسط صداوسیمای ایلام اشاره و بیان داشت: رونمایی از کتاب‌های دوران دفاع مقدس، اردوهای راهیان نور، دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان و ایثارگران، تجلیل از فرماندهان عملیات کربلای یک از دیگر برنامه‌های گرامیداشت سالروز آزادسازی شهر مهران خواهد بود.

انتهای پیام/180/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد سالروز آزادسازی آزادسازی مهران کربلای یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۳۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دارالعباده سراسر ماتم وعزا در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم روضه خوانی وعزاداری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد.  سخنرانان در این مراسم به ذکر فضائل و مصائب امام جعفر صادق (ع) پرداختند.  همچنین مراسم روضه سنواتی شهادت امام جعفر صادق (ع) در موقوفه باغ دولت آباد یزد نیز برگزار شد.  در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مساجد، تکایا و حسینیه‌های یزد هم میزبان عزاداران، رییس مذهب جعفری هستند.

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • استان ایلام در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • گلستان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) غرق ماتم و عزا شد
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • سوگواری مردم شهر ایلام در رثای شهادت امام‌ جعفرصادق(ع)
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام برگزار شد
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام
  • دارالعباده سراسر ماتم وعزا در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • خسرو غفوریان کیست؟