Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه ایلام با توجه به شرایط موجود آب ایلام و ضرورت نگاه بلند مدت برای این مهم گفت: چشم‌انداز‌ و تامین زیر ساخت‌ها برای تامین آب ایلام ضروری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛ حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار عصر امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام اظهار داشت: انتظار این است که در توزیع آب  عدالت رعایت شود و قطعی و افت فشار آب به‌تناسب بین مناطق توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: چرا باید در بعضی از محله‌ها شب تا صبح آب قطع شود؟ این مدیریت شبکه آب‌رسانی یک‌چیز نشدنی نیست، یک کار مدیریتی است.

بسیج سازندگی نطنز مشکل آب شرب روستای طره را برطرف کرد

منبع اصلی تأمین آب شرب «حسکه» سوریه به‌علت اقدامات اشغالگران از کار افتاد

کمبود آب شرب در روستاهای گناباد جدی است

 

کریمی تبار در ادامه افزود: واقعیت این است که کم‌آبی‌های سرتاسری داریم، ولی ما در استان بحران آب نداریم، آب‌هایی که دارد از استان ما خارج می‌شود نیاز به مدیریت دارد، این‌ها هم یا به مدیریت امور آب ‌برمی‌گردد یا مدیریت کلان استان که هر دو در این راستا باید تلاش کنند تا حق استان ضایع نشود.

امام‌جمعه ایلام ضمن تشکر از تلاش‌های صورت گرفته ابراز داشت : این اقدامات کافی نیست، و یکی از کارهایی که یک مدیر باید مدنظر داشته باشد داشتن چشم‌انداز کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت است و بر اساس آن بررسی کنند که مثلاً جمعیت 5 سال آینده شهر ایلام چقدر است و آب آن از کجا تأمین شود، و یا آیا منابع فعلی ما جوابگو هست یا خیر و اگر نیست، از کجا باید تأمین شود؟ اگر یک مدیر بخواهد با نگاه روزانه و مقطعی نگاه کند، طبیعتاً از این مسئله غفلت می‌شود.

وی در ادامه ابراز داشت: زمانی که زائرین اربعین به ایلام می‌آیند، یک‌دفعه جمعیت شهر چند برابر می‌شود، و این مسئله‌ای است که مدیریت آب استان باید مدنظر داشته باشد.

نماینده‌ ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام در ادامه خاطرنشان کرد : فرسودگی لوله‌های آب از مسائلی است که مورد گلایه‌ی شهروندان است و می‌گویند برای این مشکل تماس می‌گیریم، اما کسی نمی‌آید، انشعاب‌های غیرمجاز هم باید مدیریت شود.

انتهای پیام/180/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۳۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،علیرضا جیلان افزود: دهیاران می‌توانند با سامان‌دهی مناطق گردشگری از گردشگران ورودی دریافت و درآمد آن را هزینه بهبود زیرساخت‌های آن منطقه کنند.
وی افزود: روستای دوپلان بخش ناغان شهرستان کیار از سایت‌های گردشگری بین‌المللی بوده که مدیریت آن به بخش خصوصی واگذار شده است.
جیلان گفت: قرارداد این طرح دو سال دیگر زمان دارد و سعی شده است با نصب آلاچیق زیرساخت بهتری برای اسکان گردشگران در این منطقه فراهم شود.
وی یادآور شد: سایت گردشگری دره‌عشق دهستان مشایخ شهرستان کیار نیز هنوز کامل نشده و پیمانکار در حال کار است، اما می‌توان به‌طور موقت از آن بهره‌برداری کرد.
جیلان گف: توسعه باغات گردشگری نیز موضوع مهمی بوده که در دستور کار کارگروه گردشگری چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است و متقاضیان بخش ناغان شهرستان کیار نیز می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند
  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام