Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «علی خضریان» در توضیح نشست روز یکشنبه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: بررسی طرح اصلاح موادی از قانون دیوان محاسبات به عنوان کمیسیون فرعی با حضور دادستان دیوان محاسبات و مسوولان مربوط انجام شد.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به ارسال سه پرونده تخلف از سوی کمیسیون به مراجع قضایی افزود: یکی از این پرونده‌ها  برای «حسین سیمایی صراف»  دبیر هیأت دولت به دلیل ایجاد موانع در شهرک‌های صنعتی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در آبان ماه سال ۹۹ با ایشان در این باره مکاتبه شد ولی پاسخ مستندی به کمیسیون ارائه نشد.

وی با بیان اینکه پرونده دوم این تخلف به استنکاف «احمدعلی موهبتی» استاندار سیستان و بلوچستان مربوط است، گفت: وی از پاسخگویی به کمیسیون در رابطه با عدم صدور شناسنامه برای افرادی که اسناد تابعیت ایرانی با گذشت حدود ۸ ماه خودداری کرد که پرونده تخلف او نیز به دستگاه قضایی ارسال شد.

نماینده مردم تهران درباره پرونده سومی که از سوی کمیسیون اصل ۹۰ به مقام قضایی ارسال شد، اظهار داشت:‌ این پرونده مربوط به «پروانه مافی» مشاور ویژه شهردار تهران در امور مجلس و شکایت معاونت فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی از شهرداری درباره وضع عوارض آبونمان پسماند و نحوه انتقال پسماندهای مراکز درمانی توسط شهرداری تهران است.

خضریان خاطرنشان کرد: این پرونده نیز پس از گذشت حدود ۶ ماه از پیگیری‌های اولیه با پاسخ لازم همراه نبود و برای پیگیری‌های قضایی با استناد به قانون به دادستان تهران ارجاع شد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان  حسین سیمایی صراف شهرداری تهران دولت احمدعلی موهبتی  پروانه مافی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی علی خضریان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان حسین سیمایی صراف مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان حسین سیمایی صراف شهرداری تهران دولت احمدعلی موهبتی پروانه مافی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی علی خضریان کمیسیون اصل اصل ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۳۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از هشتم تا چهاردهم اردیبهشت سال جاری، ۵۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در سطح بازار استان صورت گرفته است که منجر به تشکیل ۶۳ پرونده به ارزش ریالی ۷.۳ میلیارد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی صمت، فرزاد سردارزاده از انجام ۵۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی طی یک هفته گذشته در سطح بازار استان خبر داد و اظهار کرد: ۷۱ مورد تخلف در بازرسی‌های صورت گرفته از سطح بازار استان کشف شده است.

وی افزود: در همین راستا برای این تعداد تخلف کشف شده، ۶۳ مورد پرونده برای متخلفان به ارزش ریالی هفت میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریال تشکیل شده است.

معاون نظارت و بازرسی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده ۶۹ مورد گزارش مردمی ثبت شده که تخلفات احراز و ۹ پرونده برای این واحدها تشکیل شده است.

سردارزاده ادامه داد: نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی می‌تواند انواع تخلفات مانند گران‌فروشی و کم فروشی را کنترل و رفاه و آرامش را برای شهروندان در سطح بازار فراهم کند.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله کم‌فروشی، گران‌فروشی و درج نشدن قیمت، واحدهای متخلف صنفی را با شماره تلفن ۱۲۴ معرفی کرده و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت موارد تخلف را گزارش کنند.

کد خبر 751144

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال «افعی تهران»
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • بخش عمده پرونده‌های قضایی خانواده‌ها مربوط به طلاق است
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده
  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد
  • جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران تشریح شد