Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال ایران پس از صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در خصوص آینده سرمربی این تیم تصمیم‌گیری نکرده است.

شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون که این روزها در سکوت خبری برای جلوگیری از هرگونه حاشیه در این زمینه به سر می‌برد پس از گفتگو با بازیکنان باتجربه فعلی تیم ملی سراغ پیشکسوتان رفت تا با آنها مشورت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو عزیزی خادم ناهار مشترکی را با علی دایی ترتیب داد تا با او صحبت کرده و نظر او را درباره آینده نیمکت تیم ملی ایران جویا شود.

در این جلسه که با حضور تنی چند از دوستان مشترک دو طرف برگزار شد هیچ پیشنهاد رسمی از سوی فدراسیون فوتبال به علی دایی برای قبول این پست مطرح نشد و تنها از نقطه نظرات مهاجم پیشین تیم ملی ایران در این خصوص استفاده شد.

پیگیری‌ها نشان از تصمیم قطعی رئیس فدراسیون فوتبال درباره انتخاب سرمربی تیم ملی پس از مشخص شدن حریفان در دور نهایی انتخابی جام جهانی قطر می‌دهد.

عزیزی خادم تاکنون حاضر به گفتگو با اسکوچیچ نیز نشده است و می‌خواهد با او پس از قرعه کشی بازی‌ها گفتگو کند

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال علی دایی سرمربی تیم ملی علی دایی فدراسیون فوتبال انتخابی جام جهانی 2022 شهاب الدین عزیزی خادم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۳۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!

به گزارش "ورزش سه"، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران که چند ماهی است مرد اول این فدراسیون شده، از همان روز اول با انگیزه و تلاش فراوان به میدان آمده و با تجربه‌ای که از دوران قبل از ریاستش در فدراسیون کسب کرده به دنبال موفقیت تیم ملی است.

او که دیروز در تمرینات تیم ملی والیبال ایران حاضر شد، کار شاگردان پائز را دنبال کرد و به آنها روحیه داد. تقوی که برای ملی پوشان در صورت المپیکی شدن پاداش‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است، نمی‌خواهد کارنامه کاری‌اش در ابتدای دوران ریاست بر فدراسیون با ناکامی و عدم حضور در المپیک رقم‌ بخورد.

باید دید میلاد تقوی دومین رئیس فدراسیون در تاریخ والیبال ایران پس از محمدرضا داورزنی خواهد شد که تیمش سهمیه المپیک کسب کند یا باید چهار سال دیگر برای تحقق این امر صبر کند. قطعا او از اهمیت المپیکی شدن به‌عنوان تنها سهمیه تیمی باقی‌مانده برای کاروان ورزشی ایران با خبر است و تمامی امکانات را برای موفقیت ملی پوشان مهیا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • (عکس) روایت غم‌انگیز رسول خادم از گفتگو با دختر پابرهنه
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم