Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دو کاروان لجستیک ارتش آمریکا در حله و الدیوانیه عراق مورد هدف قرار گرفتند.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا، پایگاه خبری صابرین نیوز گزارش داد که یک کاروان لجستیک ارتش ایالات متحده در حله مورد هدف قرار گرفت.
این پایگاه خبری اضافه کرد که یک کاروان لجستیک دیگر ارتش ایالات متحده نیز در الدیوانیه مورد هدف قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از آن نیز، یک کاروان لجستیک ارتش آمریکا در استان صلاح‌الدین عراق نیز هدف حمله قرار گرفت.
در همین حال یک منبع امنیتی عراقی از انفجار بمب در مسیر کاروان نیروهای ائتلاف آمریکایی در جنوب تکریت خبر داد و اعلام کرد: انفجار بمب ستون لجستیکی ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا را هنگام عبور از جاده مواصلاتی میان صلاح الدین و سامراء هدف قرار داد.
کاروان لجستیک ائتلاف آمریکایی طی ساعات گذشته در مناطق مختلف عراق هدف حمله واقع شده است.
حضور نیروهای آمریکا در خاک عراق با مخالفت‌های شدید سیاسی و مردمی در این کشور روبرو است و دولت هنوز مصوبه اخراج نظامیان بیگانه از خاک عراق را اجرایی نکرده است.

تشدید تدابیر امنیتی در آستانه نشست سه جانبه بغداد
به گزارش السومریه، نیروهای امنیتی عراقی در آستانه برگزاری نشست سه جانبه «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهوری مصر، «عبدالله دوم» پادشاه اردن و «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق در مناطق مختلف پایتخت این کشور مستقر شدند.
یک منبع امنیتی عراقی بیان کرد: نیروهای عراقی از شب گذشته در منطقه «الاعظمیه» در راستای تدابیر امنیتی مربوط به نشست سه جانبه در بغداد، مستقر شده‌اند.
این نشست امروز برگزار می‌شود و پس از آن برگزار می‌شود که دو بار به تعویق افتاده بود. این دومین نشست سران سه کشور محسوب می‌شود. نشست اول در آگوست گذشته در امان پایتخت اردن برگزار شده بود. سه کشور شورای هماهنگی مشترک تشکیل داده‌اند.

حمله جنگنده های ترکیه
یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد که جنگنده‌های ترکیه مناطقی را در بخش «زاخو» در استان دهوک بمباران کرده‌اند.
این منبع بیان کرد: منطقه ای که بمباران شده است فقط پنج کیلومتر از خیابان اصلی میان «باتیفا» و مرکز شهر «زاخو» فاصله دارد. این منطقه همچنین در یک کیلومتری مرکز نیروهای گارد ملی عراق قرار دارد.
حملات وبمباران‌های ترکیه تقریبا به طور روزانه در شمال عراق ادامه دارد و این حملات منجر به آتش سوزی مزارع و روستاها می‌شود و فرار ساکنان را به دنبال داشته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تحولات عراق کاروان لجستیک نشست سه جانبه امنیتی عراقی هدف قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۳۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد

او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.

به گزارش بی بی سی، وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.

در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.

این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.

عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد.

دیگر خبرها

  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • تشدید تدابیر امنیتی در آستانه مسابقات قهرمانی اروپا در آلمان
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران