Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@07:47:51 GMT

حساس ترین روزهای لیگ در پنج سال گذشته

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۷۳۳۱۴

از زمانی که استقلال خوزستان در لیگ کشور قهرمان شده و بعد از آن قهرمانی های پرسپولیس در لیگ برتر شروع شد، دیگر شاهد هیچ گونه رقابتی به نزدیکی رقابت پرسپولیس و سپاهان در مسابقات لیگ برتر نبودیم

پرسپولیس و سپاهان شانه به شانه پیش می روند و اگر سپاهان در اهواز مقابل فولاد برنده شود، بار دیگر پرسپولیس و سپاهان 51 امتیازی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در سال 96-95 لیگ را با اختلاف 9 امتیازی، در لیگ 97-96 با اختلاف 9 امتیازی، در لیگ 98-97 با اختلاف 3 امتیازی و در سال 99-98 با اختلاف 14 امتیازی نسبت به تیم های دوم مسابقات لیگ فوتبال ایران را به پایان رساند، حتی در سال 98-97 که فاصله پرسپولیس و تیم دوم یعنی سپاهان 3 امتیاز بود هم این اختلاف در تمام هفته های پایانی لیگ وجود داشت و پرسپولیس و سپاهان تا این حد شانه به شانه هم نبودند.

پرسپولیس تنها در صورتی به طور موقت از سپاهان رها می شود که سپاهان امشب برابر تیم فوتبال فولاد برنده نباشد، اگر سپاهان ببرد پرسپولیس در رده دوم قرار خواهد گرفت و اگر تیم سپاهان نبرد پرسپولیس با خوشحالی در صدر به تنهایی خواهد ایستاد. به هر حال این روزها شاهد مهم ترین رقابت در صدر جدول در 5 سال اخیر مسابقات فوتبال لیگ برتر هستیم.

 

بیشتر بخوانید:

امشب پرسپولیسی ها هم جواد نکونام را دوست دارند

 

اخبار داغ 

فیلم 18+ / رسوایی زن شوهردار و همخوابی مرد متاهل با معشوقه اش داستان پدری که روی فیلم گل هایش، برای دخترش کارتون ضبط کرد! فریب بزرگی به نام مذاکره با کارلوس کی روش؛ یک ایجنت ایران و عراق را بازی داد علی دایی: خوشحالم رکوردم به دست یک قهرمان واقعی شکسته شد فدریکو کیه زا 25 سال پس از پدرش در یورو گلزنی کرد غیررسمی؛ اشرف حکیمی به پاری سن ژرمن پیوست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پرسپولیس و سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۳۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورایس با روحیه بالایی خود را آماده دیدار حساس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل پرسپولیس می‌کنند که تمرین روز گذشته این تیم نیز با برگزاری تولد برای میلاد زکی‌پور جو صمیمانه‌ای در اردوی سپاهان به وجود آورد.

بازیکنان سپاهان به مناسبت تولد میلاد زکی‌پور، برای ورود او به محل تمرین تونل زدند و او را با زد و خورد وارد زمین کردند که البته این بازیکن هم با سرعت بالای خود از بین هم‌تیمی‌هایش فرار کرد تا دچار مصدومیت نشود.

زکی‌پور که دو فصل درخشان را در سپاهان سپری کرده و جزو مهره‌های کلیدی این تیم در سمت چپ خط دفاعی به شمار می‌رود، تجربه تقابل‌های حساسی با این تیم و البته استقلال برابر پرسپولیس را داشته و امیدوار است دوباره در جدال با سرخ پوشان موفق کار کند.

مدافع چپ سپاهان که در تقابل‌های قبلی برابر پرسپولیس نمایش درخشانی داشت و جزو گزینه‌های انتقال به این تیم در تابستان گذشته بود، انگیزه زیادی دارد تا یک برد دیگر را همراه با تیمش در بازی روز چهارشنبه به دست بیاورد و برای پنج بازی باقی مانده روحیه بگیرند.

دیگر خبرها

  • استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! (+عکس)
  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!
  • زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس