Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@16:08:54 GMT

آب منطقه‌ای برای تامین آب شرب مردم درست عمل کند

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۷۳۶۰۶

آب منطقه‌ای برای تامین آب شرب مردم درست عمل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، جلسه شورای اداری شهرستان زابل امروز یکشنبه با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل، امام جمعه شهر بنجار و مدیران ادارات و دستگاه های دولتی شهرستان زابل در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

مردم پیروز واقعی میدان

معاون استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به حماسه حضور مردم سیستان در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا گفت: مردم عزیز و همیشه در صحنه، بدون تردید پیروز واقعی میدان هستتد و با حضور پرشور در انتخابات، گام بلند دیگری در مسیر اعتلای عزت ملی و اقتدار ایران اسلامی برداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباسعلی ارجمندی ضمن تبریک این حماسه بزرگ، باری دیگر از زحمات دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از اعضای محترم شورای تأمین شهرستان، هیأت های اجرایی، نظارت، بازرسی و ستاد انتخابات، عوامل اجرایی مستقر در شعب اخذ رأی، صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان و اصحاب رسانه قدردانی کرد.

توجه به ابعاد علمی شخصیت شهید آیت الله حسینی طباطبایی

فرماندار ویژه شهرستان زابل، یاد وخاطره شهدای گرانقدر انفجار تروریستی هفتم تیرماه و به خصوص شهید آیت الله حسینی طباطبایی را گرامی داشت و بیان کرد: مقام معظم رهبری از شهید آیت الله حسینی طباطبایی به عنوان یک شهید عالی مقام و عالم مبارز یاد می کنند و لذا شایسته است بیش از گذشته، به ابعاد علمی شخصیت این شهید پرداخته شود.

وی در ادامه ضمن تقدیر از کادر بهداشت و درمان، از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان خواست تمهیدات لازم جهت اجرای مؤثر مصوبات ستاد مقابله با کرونا را فراهم کنند و همچنان هشدار سازی و محتوا سازی را در اولویت قرار دهند. مادامی که هشدار سازی انجام نگیرد، مطمئناً سهل انگاری اتفاق خواهد افتاد.

درست عمل کنید و نگذارید وقت بگذرد

معاون استاندار سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: مسئول تامین آب آشامیدنی و کشاورزی، آب منطقه‌ای استان است و این هشدار را به آب منطقه‌ای استان می دهم جهت تامین آب شرب مردم درست عمل کند و نگذارد وقت بگذرد.

ارجمندی با خطاب قرار دادن آب منطقه ای افزود: حجم آب مُرده ای زیادی در حال حاضر در چاه نیمه چهارم وجود دارد، چرا آنها را انتقال نمی دهید و با سرنوشت مردم بازی می کنید؟ چرا می گذارید طعم آب عوض شود و یا آب شرب مردم تبخیر شود؟ چرا درخواست تشکیل ستاد بحران استان را نمی دهید؟

فرماندار ویژه شهرستان زابل با بیان اینکه آنچه بر عهده آب منطقه ای شهرستان بوده، انجام شده است، ادامه داد: این اطلاع را به آب منطقه ای می دهم در صورت کوتاهی، از طریق شکایت به دستگاه های نظارتی پیگیری جدی خواهیم داشت.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: آب سیستان و بلوچستان انتخابات ریاست جمهوری کشاورزی شهرستان زابل آب منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۳۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید محمدمهدی فانی در شهرستان طبس

 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، پیکر این شهید تازه شناسایی شده ساعت ۹ صبح روز شنبه، در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) از میدان امام خمینی (ره) به سمت حسینیه گلزار شهدا بشرویه برگزار می‌شود.


پیکر مطهر این شهید در جریان تفحص از منطقه عملیاتی فکه پیدا شد و پس از گذشت ۴۰ سال انتظار، هویت این شهید گرانقدر از طریق آزمایش DNAشناسایی شد. 


شهید محمد مهدی فانی متولد دی ۱۳۴۱ است که در فروردین ۶۲ در منطقه عملیاتی شمال فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • تشییع پیکر شهید محمدمهدی فانی در شهرستان طبس
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه پاسداشت هفته عقیدتی در شهرستان زابل
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • برگزاری ویژه برنامه سپاس معلم در زابل + تصاویر
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»
  • کارگران عامل مهم توسعه اقتصادی کشور هستند
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل