Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار قاآنی و حجت‌الاسلام محمدی با خانواده شهید «حسن عبدالله‌زاده» دیدار کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه و حجت‌الاسلام علی محمدی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در این نیرو در رأس هیأت‌های همراه، طی دیدار‌های جداگانه با حضور در منزل پدری این شهید، با خانواده شهید مدافع حرم «حسن عبدالله‌زاده» که به تازگی در جبهه مقاومت سوریه به فیض شهادت رسید دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این دیدارها، فرمانده نیروی قدس سپاه و مسئول نمایندگی، ولی فقیه در این نیرو، ضمن تبریک و تسلیت شهادت این رزمنده شجاع و پاک‌باخته مدافع حرم و آرزوی صبر برای خانواده ایشان از خداوند متعال و با نثار درود و سلام و قرائت فاتحه برای روح آن شهید، نکاتی را در خصوص جهاد و شهادت بیان نمودند.

سردار قاآنی خطاب به سرادر احمد عبدالله‌زاده پدر شهید و مادر ایشان گفت: شما که خود از مجاهدان مخلص و السابقون هستید آبرومند بودید و با شهادت فرزند برومند و شهیدتان نزد خدا و اهل بیت علیهم السلام آبرومندتر و عزیزتر شدید.
حجت‌الاسلام محمدی هم درباره شخصیت این شهید وی را مصداق بارز آیه «و منهم من ینتظر» و از «منتظران شهادت» که سال‌های طولانی در پی آن می‌دوید نامید.

گفتنی در ادامه این دیدارها، همرزمان شهید عبدالله‌زاده، وسایل، البسه و یادگار‌های معنوی به جای مانده از شهید را که در جبهه مقاومت سوریه و تا لحظه شهادت به همراه داشت را تقدیم خانواده این شهید والامقام نمودند.

شهید حسن عبدالله‌زاده، پنجشنبه ۱۳ خردادماه ۱۴۰۰ در دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) در مسیر دیرالزور به تدمر سوریه در کمین نیرو‌های داعش به فیض شهادت نائل شد.

گفتنی است پیکر پاک ایشان ۱۶ خردادماه پس از تشییع باشکوه در شهرک شهید محلاتی تهران و طواف گرد مضجع حرم سید الکریم (ع) در صحن باغ طوطی این آستان مقدس به خاک سپرده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حاج قاسم سلیمانی قاآنی حسن عبدالله زاده حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۴۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس افزود: خلیج فارس نقشی مهم و راهبردی در کشور دارد.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس افزود: مردم ما مانند همیشه باید در برابر تحریف نام خلیج فارس مراقبت کنند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده به روز معلم نیز اشاره کرد و گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی، معلمان نقش اساسی دارند.
وی افزود: معلمان رکن اصلی اجرای هر قانون مهمی در آموزش و پرورش هستند.

بیشتر بخوانید؛ خطبه نماز جمعه شهرستان‌ها هرمزگان ۳۱ فروردین
امام جمعه بندرعباس گفت: اساتید و معلمان بعد از خانواده مهمترین نقش را در تربیت دانش آموزان دارند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: جایگاه معلمان در جامعه باید بیشتر ارتقا یابد و به مشکلات آنها رسیدگی شود.
وی همچنان با اشاره به هفته کار و کارگر گفت: از زمان انقلاب تاکنون ۱۴ هزار شهید کارگر جان خود را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده اند.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: جامعه کارگری مهمترین نقش را در چرخه اقتصادی ما دارد و مسئولان باید به این قشر بیشتر توجه کنند.

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد