Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین روز از هفتۀ بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری ۲ بازی به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در آخرین روز از پی‌گیری دیدارهای هفتۀ بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، ۲ بازی در شهرهای تهران و اهواز برگزار شد تا سرنوشت این هفته از رقابت‌های لیگ بیستم نیز مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* در شهر تهران و طی نخستین بازی این تیم‌های پیکان و نفت مسجدسلیمان بودند که از ساعت ۱۹:۵۰ امروز ۶ تیرماه و در استادیوم شهرقدس مقابل یک‌دیگر قرار گرفتند. تقابل تیم‌های همسایه در جدول رده‌بندی لیگ بیستم درنهایت با نتیجۀ تساوی ۱ بر ۱ خاتمه یافت.

پیکان ۱
گل: 

نفت مسجدسلیمان ۱
گل:

* در دومین بازی و در حساس‌ترین تقابل هفته، تیم‌های فوتبال فولاد و سپاهان از ساعت ۲۰:۴۵ امشب و در استادیوم فولاد آره‌نای شهر اهواز مقابل یک‌دیگر صف‌آرایی کردند. با توجه به پیروزی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در دیدارهای اخیر خود، حساسیت این تقابل به‌ترتیب برای طلایی‌پوشان اصفهانی و سرخ‌های اهوازی دوچندان جلوه می‌نمود.

شاگردان محرم نویدکیا برای بقا در کورس قهرمانی نیازی حیاتی به ۳ امتیاز حساس این تقابل داشتند و از آن‌سو نیز شاگردان جواد نکونام برای حضور در جمع مدعیان کسب سهمیۀ آسیایی به حداکثر امتیازات این دیدار خانگی امید بسته بودند.

فولاد صفر
گل:

سپاهان صفر
گل:

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۴۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سعید واسعی یک بازی پس از نمایش درخشانی که در دیدار لیگ برتری مقابل فولاد خوزستان داشت و موفق شد گل سه امتیازی بزند، دیروز هم در جام حذفی عملکرد موثری در بازی با پیکان ارائه داد و توانست پاس گل جلال‌الدین علی‌محمدی را بدهد و در پنالتی‌ها هم یک ضربه عالی بزند.

این بازیکن که هفته قبل با انرژی مضاعف در دیدار مقابل فولاد خوزستان و تیم سابقش پا به زمین گذاشت، توانست مرد اول زمین در این مسابقه حساس لقب بگیرد و ستاره مس رفسنجان باشد و گل ارزشمندی بزند که این روند دیروز هم برابر پیکان ادامه یافت.

سعید واسعی که دوران متفاوتی از فولاد را زیر نظر محرم نویدکیا سپری می‌کند و در 6 دیدار قبلی دو گل زده و روی دو گل موثر بود، دیروز هم در مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر پیکان توانست پاس گل بدهد و پنالتی خود را هم با شوت محکم و دیدنی تبدیل به گل کند.

این بازیکن چپ پا امیدوار است روند خوبی که همراه با مس رفسنجان دنبال کرده را تا پایان فصل داشته باشد و دوباره در فوتبال ایران خودنمایی کند.

دیگر خبرها

  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!