Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، قبل از بازی پیکان و نفت مسجد سلیمان یک روباه از کنار زمین و روی سکوها فرار کرد و به داخل تونل ورودی بازیکنان رفت.

* محمد ستاری، مدافع پیکان که در دقیقه ۳۹ دچار شکستگی سر شد و به همین دلیل مجبور شد تا دقیقه ۶۶ و زمان تعویض خود با علی قربانخانی با سر بانداژ شده به بازی ادامه بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* اعتراض های مداوم مهدی تارتار و کادرفنی پیکان به عملکرد تیم داوری سبب شد مهدی جبرائیلی، داور چهارم این مسابقه در دقیقه ۷۲ به آنها تذکر بدهد.

* اسحاق اینانلو، رئیس هیات مدیره باشگاه پیکان با حضور در جایگاه ویژه ورزشگاه شهدای شهرقدس این مسابقه را تماشا کرد.

* در دقیقه ۸۲ برخورد فردین رابط با اسماعیل بابایی سبب کارت زرد گرفتن مهاجم جوان نفت مسجد سلیمان شد و البته بازیکن پیکان هم در اعتراض به تصمیم ناصر جنگی با کارت زرد داور جریمه شد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۴۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مدت‌هاست که گوشزد می‌کنم ما وضعیت خوبی نداریم و کاهش انگیزه ما در بازی باعث شده که آنچنان که باید نتوانیم امتیاز کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، رضا عنایتی شامگاه -سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت- در نشست خبری بعد از بازی با تیم شمس‌آذر اظهار کرد: مدت‌هاست که گوشزد می‌کنم ما وضعیت خوبی نداریم و کاهش انگیزه ما در بازی باعث شده که آنچنان که باید نتوانیم امتیاز کسب کنیم.

وی اضافه کرد: تیم شمس آذر از تاکتیک مهم خود یعنی استفاده از توپ‌های بلند در این بازی استفاده کرد و انگیزه بالای بازیکنان موجب شد که سه امتیاز بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: در این بازی دقیقه ۹۰ گل زدیم و دقیقه ۹۲ گل خوردیم که نشان می‌دهد ما تمرکز کافی نداشتیم، به هر حال بازی همیشه یکسان پیش نمی‌رود و روزهای خوب و بد وجود دارد.

عنایتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به وضعیت داوری بازی اشاره کرد و گفت: نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم، چون می‌دانم که مباحث به حاشیه رانده می‌شود، به هر حال من ۲۰ دقیقه کنار زمین ساکت بودم و سعی کردم صحبت نکنم، اما خب بعضی مواقع شرایطی پیش می‌آید که امکان سکوت وجود ندارد.

وی درباره تنشی که بین او و دقیقی سرمربی شمس آذر ایجاد شده بود، عنوان کرد: همیشه شرایط بازی به گونه‌ای است که باید طرف مقابل خودت را آنالیز کنی تا ببینی با چه کسی بازی می‌کنی، تنش‌ها نیز اتفاق می‌افتد، اما خوب آخر بازی این من بودم که به سمت دقیقی رفتم و کینه‌ای از کسی نداریم.

کد خبر 749544

دیگر خبرها

  • اوسمار هدیه نکونام را پس فرستاد | جنجال برای هیچ ؛ فرصت برای سبقت بزرگ سرخ ها از دست رفت | پرسپولیس صفر - سپاهان صفر
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!