Web Analytics Made Easy - Statcounter

هلند باز هم به دست جمهوری چک از مسابقات جام ملت های اروپا کنار رفت. لاله های نارنجی که با شانس کم برای قهرمانی عازم مسابقات یورو ۲۰۲۰ شدند، در مرحله گروهی با سه پیروزی پیاپی به اعتماد به نفس خوبی دست یافتند ولی در اولین بازی دور از یوهان کرایوف آرنا، شکست تلخی را مقابل جمهوری چک متحمل شدند. 

در دقیقه ۵۲ این مسابقه دونیل مالن در موقعیتی تک به تک با دروازه بان حریف، شانس خوبی برای به ثمر رساندن گل اول بازی داشت ولی تلاش نافرجام او در دریبل زدن واچلیک، سرنوشت بازی را عوض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثانیه هایی بعد توپ به طرف دیگر میدان رفت و ماتیاس ده لیخت در کورس با پاتریک شیک تعادلش را از دست داد و توپ را با دست از جلوی پای مهاجم حریف زد؛ در این صحنه VAR به کمک داور آمد تا مدافع یوونتوس با دریافت کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شود و هلند ادامه بازی را ۱۰ نفره به پیش ببرد.

در ادامه دو گل غیر منتظره از روی یک ضربه کرنر (و خروج اشتباه مارتن استکلنبرگ از دروازه) و همچنین ضد حمله ای که زننده گل اول یعنی توماس هولش پایه گذار آن بود موجب شد تا هلند یک تورنمنت بزرگ دیگر را با ناکامی پشت سر بگذارد. این نتیجه بدون شک یکی از دستاوردهای مهم یاروسلاف شیلهاوی به عنوان سرمربی جمهوری چک است؛ تیمی که در مرحله بعدی باید به مصاف دانمارک برود و این یعنی، صعود به نیمه نهایی هم برای آن ها دور از واقعیت نیست.  اطلاعات بازی هلند – جمهوری چک روز و تاریخ برگزاری: یکشنبه ۲۷ ژوئن ۲۰۲۱ / ۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت: ۲۰:۳۰ به وقت تهران تورنمنت: مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ داور: سرگی کاراسف (روسیه)  ورزشگاه: پوشکاش آرنا (مجارستان) اخراج: ماتیاس ده لیخت (۵۵) از هلند گلزنان: توماس هولش (۶۸) و پاتریک شیک (۸۰) برای جمهوری چک نمرات بازیکنان هلند و جمهوری چک

  آمار بازی هلند و جمهوری چک

  خلاصه بازی هلند و جمهوری چک

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جمهوری چک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۴۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است

تنیسور شماره ۷ جهان خاطراتش از نخستین بازی با رافائل نادال اسپانیایی در فینال مسابقات ATP-۵۰۰ بارسلون (اسپانیا) در سال ۲۰۱۸ را بیان کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از یورو اسپورت؛ استفانوس سیتسیپاس با اشاره به حضور دوباره رافائل نادال در تورنمنت‌های تنیس گفت: نادال در زمین بازی بی‌رحم است. نخستین بار زمانی که با او در بارسلونا بازی کردم، این را احساس کردم. انرژی و نگرش مصمم او را به یاد دارم. انگار ورزشگاه متعلق به اوست. من آن را در مسابقات با تنیسورهای دیگر احساس نکردم.

تنیسور شماره 7 جهان افزود: از برخی جهات نادال واقعاً ترسناک است. قبل از بازی فینال تورنمنت بارسلونا در سال 2018 عادت نداشتم چنین احساساتی را تجربه کنم، بنابراین این خاطرات هنوز با من هستند. انطباق با این امر زمان برد. البته من با تماشای نادال بزرگ شدم. من پوستری از او در اتاقم آویزان کرده بودم. بنابراین در ابتدا مقاومت در برابر او دشوار بود، او قهرمان دوران کودکی من است.

اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال

استفانوس سیتسیپاس در ادامه اظهار داشت: چندین مسابقه طول کشید تا این حس از بین برود. از این گذشته، من رافا را در مادرید در سال 2019 شکست دادم. این یک دستاورد بزرگ بود. فکر می‌کنم این یکی از بهترین پیروزی‌های من مقابل اوست. من به رافا احترام می‌گذارم، زیرا او کاری کرد که هیچ‌کس به جز فدرر و جوکوویچ انجام نداده است. این سه بازیکن ورزش ما را به نهایت رساندند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • تراژدی بنزما: غیبت‌های پرتعداد، حضورهای متوسط!‏
  • افغانستان و قرقیزستان در شانس مجدد جام جهانی
  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • ستاره چلسی فصل را از دست داد، آرژانتین نگران کوپا!‏
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است