Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم‌های هلند و جمهوری چک از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ در ورزشگاه فرانس پوشکاش آره‌نا به مصاف هم رفتند که در پایان چک با ۲ گل به برتری رسید و به مرحله بعد صعود کرد.

نیمه نخست این دیدار از آن هلند بود. شاگردان فرانک دی بوئر صاحب توپ و میدان بودند اما دفاع همه جانبه شاگردان شیلهاوی مانع از گلزنی لاله‌های نارنجی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم بازی کمی به تعادل کشیده شد. دونیل مالن یک موقعیت ۱۰۰ درصد را از دست داد و چند ثانیه بعد مهمترین اتفاق بازی رخ داد. ماتیس ده‌لیخت، مدافع هلند در دقیقه ۵۵ با خطای هند ناشیانه‌ای که انجام داد تیمش را ۱۰ نفره کرد. بعد از آن چکی‌ها جلو آمدند و در دقیقه ۶۸ توماژ هولس با ضربه سر نتیجه را یک بر صفر کرد. ۱۲ دقیقه بعد خود این بازیکن پایه‌گذار گل دوم شد و این بار پاتریک شیک بود که با یک بغل پای ساده فاصله را دوبرابر کرد. 

در نهایت بازی با ۲ گل به سود جمهوری چک خاتمه پیدا کرد تا شاهد نخستین شگفتی جام شانزدهم باشیم. هلند در حالی به اولین حذف شده بزرگ تبدیل شد که در مرحله گروهی هر سه بازی خود را برده بود و جمهوری چک به عنوان یکی از بهترین تیم‌های سوم به دور دوم رسیده بود. حالا تیم شیلهاوی باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم ملی دانمارک برود.

ترکیب هلند برای این دیدار بدین ترتیب بود: مارتین استکلنبرگ، ماتیس دی‌لیخت، دالی بلیند، استفان دی‌فرای، مارتین ده‌رون، فرنکی دی‌یونگ، پاترک فن‌آنهولت، دنزل دامفرایز، جورجینیو واینالدوم، دونیل مالن و ممفیس دپای.

جمهوری چک نیز با این ۱۱ بازیکن وارد زمین شد: توماژ واچلیک، اوندی چلوستکا، توماژ کالاس، پاول کادرابک، ولادیمیر کوفال، توماژ هولش، توماژ سوچک، لوکاژ ماساپوست، ولادیمیر داریدا، یاکوب یانکلو و پاتریک شیک.

برچسب‌ها هلند جمهوری چک‌ یورو ۲۰۲۰ پروندهٔ خبری لحظه به لحظه با یورو ۲۰۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هلند جمهوری چک یورو ۲۰۲۰ هلند جمهوری چک یورو ۲۰۲۰ یورو ۲۰۲۰ جمهوری چک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۴۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس

یوونتوس یکی از مستعدترین بازیکنان خود را به جنوا واگذار کرد.

کُنی دی وینتر مدافع 21 ساله و بلژیکی یوونتوس که به صورت قرضی برای جنوا به میدان می رفت، با قراردادی دائمی در جنوا ماندنی شد.

به نقل از اسکای ایتالیا؛ جنوا بند خرید 8 میلیون یورویی دی وینتر از یوونتوس را فعال کرد. او در 26 بازی فصل جاری سری آ برای تیم جیلاردینو به میدان رفته است و یکی از ارکان خط دفاعی جنوا محسوب می شود. دی وینتر اخیرا اولین بازی خود در تیم ملی بلژیک را نیز تجربه کرد. مبلغ دریافتی یوونتوس از جنوا حداکثر به 10 میلیون یورو خواهد رسید چراکه 2 میلیون یورو نیز به عنوان پاداش در توافق دو باشگاه ذکر شده است. این مدافع بلژیکی در سال 2018 به تیم آکادمی یوونتوس پیوسته بود.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • شگفتی از دستمزد میلیون دلاری بازیکن سابق استقلال
  • دورتموند رکورد زد: قیمت باورنکردنی بلیط بازی با PSG
  • ستاره پی‌اس‌جی در خطر از دست دادن یورو 2024
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / اولین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • زاکانی: اولین نمونه قطار چینی در خرداد به تهران می رسد | تمام قراردادهای ما ضمانت بانکی بین المللی دارد
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • زنده یاد آتیلا پسیانی خالق خاطرات دهه شصتی‌ها بود