Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین پاشایی پس از تساوی یک بر یک تیم فوتبال پیکان مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در نشست خبری اظهار داشت: تیم ما واقعاً بازی خیلی خوبی انجام داد. هر چند نتوانستیم این مسابقه را با پیروزی به پایان برسانیم اما از لحاظ کیفی تیم برتر زمین بودیم و استحقاق سه امتیاز را داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه در زدن ضربات آخر بی دقت بودیم و به دلیل عدم تمرکز خط جلویی‌مان نتوانستیم سه امتیاز را به دست آوریم. با این وجود خدا را شکر می کنم در لحظات پایانی توانستیم یک امتیاز را کسب کنیم

وی درباره آخرین وضعت پرونده دیدار سایپا و پیکان افزود: همچنان منتظر پرونده دیدار با سایپا هستیم اما فعلاً چیزی نگفته‌اند. خیلی امیدواریم این سه امتیاز به پیکان بازگردد زیرا حق مسلم ما است .از لحاظ فنی و تاکتیکی تیم سایپا را بردیم و ان‌ شاءالله کمیته استیناف رأی خوب و عادلانه‌ای بدهد.

مربی تیم فوتبال پیکان تصریح کرد:‌ یک صحبت و درخواست از کمیته داوران دارم. نمی‌خواهیم از داوری  انتقاد کنیم اما از دقیقه ۶۰-۷۰ اگر به برخی خطاهای حریف و وقت‌کشی آنها اخطار می‌داد، در لحظات پایانی دغدغه‌ای نداشتیم. خیلی با بازیکنان حریف مدارا می‌کرد و به کوچک‌ ترین خطای بازیکنان ما کارت زرد نشان می‌داد.

پاشایی تصریح کرد: بازیکن حریف ابرو و پیشانی ستاری را شکست اما با تذکر خشک و خالی صحنه را ترک کرد. شاید برای تیم ما و نفت مسجدسلیمان قرار گرفتن در انتهای جدول یا بالای جدول چشم‌گیر نباشد اما تلاش می‌کنیم و زحمت می‌کشیم. به همین دلیل انتظار داریم داوران قوی برای بازی‌های بگذارند دیدار هفته آینده پیکان هم مقابل تیمی است که جزو تیم‌های پایین جدولی اما از لحاظ کیفی خوب لیگ برتر است؛ امیدوارم دیگر از لحاظ داوری ضرر نکنیم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه

نشست مطبوعاتی ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در محل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران-اکسپو ۲۰۲۴ برگزار و سخنگوی وزارت امور خارجه پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077016 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • گزارش تصویری از اولین نشست خبری پائز سرمربی تیم ملی والیبال
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری