Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@03:07:47 GMT

۱۲ کشور خواهان واکسن "کوو ایران برکت" هستند

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۷۴۷۱۸

‍‍‍‍‍‍

مدیرطرح تولید واکسن برکت با بیان اینکه در هفته یک تا ۱.۲ میلیون دُز واکسن کوو ایران برکت تولید می‌شود، گفت: هم‌اکنون ۱۲ کشور خواهان واکسن "کوو ایران برکت" هستند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 حسن جلیلی، مدیرطرح تولید واکسن برکت در گفتگو با برنامه "تیتر امشب" با بیان اینکه ۲۰ میلیون دُز واکسن کوو ایران برکت تا شهریور تولید خواهد شد، گفت: هم‌اکنون یک تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار دُز واکسن کوو ایران برکت در هفته تولید می‌شود که در آینده به ۲ تا ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون دُز در هفته افزایش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: افرادی که در مراحل اول و دوم مطالعه بالینی واکسن دریافت کرده بودند، در برابر سویه انگلیسی و آفریقایی ایمنی خوبی دارند.

مدیرطرح تولید واکسن برکت بیان کرد: هم‌اکنون ۱۲ کشور خواهان واکسن "کوو ایران برکت" هستند و در زمینه صادرات باید منتظر سیاست‌های وزارت بهداشت باشیم.

ضرورت خودکفایی در تولید واکسن

حسن ابوالقاسمی مجری طرح واکسن نورا گفت: از دو سال گذشته که ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرد دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان بقیه‌الله(عج) یکی از بزرگترین مراکز درمانی بود که خدمات پزشکی را به بیماران کرونایی آغاز کرد.

وی با بیان اینکه از همان زمان بخش تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج) فعال شد، افزود: از اسفند سال ۹۸ مطالعات اولیه در خصوص واکسن کرونا آغاز و تابستان ۹۹ مطالعات در این زمینه تکمیل شد و هفته گذشته توانستیم مجوز کمیته اخلاق بالینی را دریافت کرده و فاز یک مطالعه بالینی را آغاز کنیم.

مجری طرح واکسن نورا با بیان اینکه واکسن نورا هم مانند سایر واکسن‌ها باید ۳ فاز را طی کند، گفت: در شرایطی قرار داریم که رسیدن به واکسن موضوع مهمی است و امیدواریم با موافقت کمیته اخلاق بتوانیم فاز ۲ و ۳ را ادغام کنیم.

ابوالقاسمی با اشاره به ویژگی‌های واکسن جدید ایرانی کرونا بیان کرد:  ۲۰ سال است که در ایران روی فرآورده‌های بیولوژیکی کار می‌شود و واکسن هم یکی از همین فرآورده‌هاست و خودکفایی در این موضوع امری مهم است.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: واکسن نورا ، واکسن ایرانی کرونا ، ویروس کرونا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: واکسن نورا واکسن ایرانی کرونا ویروس کرونا کوو ایران برکت تولید واکسن واکسن نورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۴۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت

به گزارش قدس آنلاین، از هفته آینده عرضه شمش طلای تولید داخل، در کنار عرضه شمش طلای رفع تعهد ارزی در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران انجام خواهد شد.

با این عرضه ها، تولیدکنندگان مصنوعات طلا و سایر خریداران شمش، دسترسی بیشتری به شمش طلا خواهند داشت.

همچنین از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه عرضه گسترده انواع سکه تمام، نیم و ربع بهار آزادی در مرکز مبادله ایران آغاز می شود. این حراج سکه از طریق سامانه معاملات مرکز مبادله به آدرس market.ice.ir انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شد
  • صنعتگران ذوب آهن اصفهان برای ایران قوی تلاش می کنند
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور