Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-08@15:37:55 GMT

سومین مصاف متوالی اسپانیا و کرواسی در یورو

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۷۴۸۳۳

اسپانیا و کرواسی یک بار دیگر باید در چارچوب رقابت های یورو به مصاف هم بروند

اسپانیا و کرواسی در حالی به مصاف هم می روند که در 2 دوره گذشته جام ملتهای اروپا هم با هم دیدار کرده اند.

به گزارش طرفداری، اسپانیا در سال 2012 و کرواسی در سال 2016 در مسابقات یورو همدیگر را شکست داده اند.

این 2 تیم از تیم های مطرح فوتبال اروپا و جهان در قرن 21 بوده اند به خصوص اسپانیا که یک قهرمانی در جام جهانی و 2 قهرمانی در اروپا دارد و کرواسی هم در سال 2018 موفق شد در مسابقات جام جهانی فینالیست شده و به رتبه دوم برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جام ملتهای 2012 که اسپانیا در آن به عنوان قهرمانی رسید، این تیم با گل ناواس برابر کرواسی برنده شد، بازی در مرحله گروهی برگزار شد، 4 سال بعد در فرانسه تیم ملی فوتبال کرواسی شکست را جبران کرد و برابر تیم ملی فوتبال اسپانیا 2-1 برنده شد، کالینیچ و پریشیچ برای کرواسی و موراتا برای اسپانیا گل زدند.

حالا بازی سوم بین 2 تیم در حالی برگزار می شود که عملکرد اسپانیا در بازی آخر با برد 5-1 و ثبت بهترین نتیجه در جاج ملتهای اروپای این دوره همراه شده است. باید دید در نهایت کدام تیم برنده جدال سوم خواهد بود.

اخبار داغ 

فیلم 18+ / رسوایی زن شوهردار و همخوابی مرد متاهل با معشوقه اش داستان پدری که روی فیلم گل هایش، برای دخترش کارتون ضبط کرد! حمله احمد سعادتمند به احمد مددی! | افشای رازهای استقلال از پنجره بسته دیاباته تا طلب 24 میلیاردی علی دایی: تیکی تاکا مثل سمفونی پنجم بتهوون است؛ ۱۱۱ گل ملی زدم اما رونالدو بیش از این ها گل می زند رئال مادرید به غیر از ام باپه یا هالند، برای جذب بازیکن دیگری اقدام نخواهد کرد احتمال جدایی 4 بازیکن از آرسنال در نقل و انتقالات تابستانی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش هنگفت بازیکنان رئال با قهرمانی چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شنبه گذشته فاتح لالیگا شد و از حالا می داند که باید به موزه پر زرق و برقش یک جام دیگر اضافه کند اما در رئال مادرید مهمتر از هر چیزی فتح لیگ قهرمانان است. بازیکنان رئال به همین دلیل حتی جشن قهرمانی لالیگا را به تعویق انداختند.

طبق گزارش مارکا، رئال مادرید با قهرمانی در لالیگا 53 میلیون یورو درآمدزایی کرده و تا به امروز توانسته 101 میلیون یورو درآمد داشته باشد. با فتح لیگ قهرمانان این رقم به 150 میلیون یورو خواهد رسید که در مقایسه با شرایط مشابه در سال 2022 (133.7 میلیون یورو) تقریبا 17 میلیون یورو بیشتر است.

همچنین در صورت فتح لیگ قهرمانان، هر بازیکن رئال در مجموع 1.4 میلیون یورو ناخاص پاداش دریافت خواهد کرد که نسبت به دو سال پیش 500 هزار یورو بیشتر است.

دیگر خبرها

  • پاری سن ژرمن با وجود هزینه‌های نجومی، باز هم از قهرمانی اروپا بازماند
  • پاداش هنگفت بازیکنان رئال با قهرمانی چمپیونزلیگ
  • کرواسی انتخاب لوپز برای کسب پنجمین طلای المپیک
  • ناهماهنگی عجیب در اسپانیا: رئال دو بار جام می‌گیرد!‏
  • جام قهرمانی ۲ بار به رئال‌‌ مادرید اهدا می‌شود!
  • چهارمین قهرمانی متوالی مردان رویینگ دانشگاه آزاد در لیگ برتر 
  • روبن آموریم: در اسپورتینگ لیسبون می‌مانم؛ می‌خواهیم برای کسب سومین قهرمانی تلاش کنیم
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • پالما با درخشش ستاره‌های ایرانی، سلطنت خود در اروپا را تداوم بخشید
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!