Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محرم نویدکیا در نشست خبری پس از تساوی بدون گل مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: پیش بینی می کردیم بازی سنگینی باشد. یک بازی درگیرانه با دو سبک متفاوت بود. سعی کردیم تا جایی که می شود بازی را کنترل و از عقب بازیسازی کنیم. فولاد سعی می کرد تا آنجا که می‌تواند در مرکز زمین پرس سنگین انجام بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویدکیا تصریح کرد: دو تیم سعی می‌کردند با دیدگاهی که دارند از حریف موقعیت بگیرند. بازی پایاپایی بود از لحاظ کنترل بازی ما شرایط خیلی بهتری داشتیم ولی آنها از نظر ضدحمله بهتر از ما بودند. موقعیت‌های خوبی داشتیم و آنها هم چند موقعیت داشتند. در کل بیشتر بازی فیزیکی بود و هر دو تیم مقداری هم احتیاط داشتند. این طبیعی است، گرما زیاد بود بچه‌ها سعی می‌کردند انرژی خودشان را تقسیم کنند به خاطر همین با خیال راحت بازی نمی‌کردند. به نظرم بازی منصفانه‌ای بود که هر دو تیم توانستند یک امتیاز بگیرند.

سرمربی سپاهان در مورد داوری این مسابقه عنوان کرد: من هیچ وقت در مورد داوری صحبت نمی‌کنم الان هم چیزی ندارم بگویم اگر مسئله‌ای باشد کارشناسان داوری در مورد آن نظر می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۴۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در دیدار اخیرش اجازه کسب پیروزی به فولاد خوزستان که در تلاش برای گرفتن سه امتیاز و فرار از منطقه سقوط بود را نداد و توانست در نیمه دوم به بازی برگردد و روی ارسال یونس اکبرپور و ضربه تمام کننده محمدامین کاظمیان به گل برسد تا یک امتیاز به دست بیاورد.

یونس اکبرپور که در تمام بازی‌های این فصل لیگ برتر در ترکیب منتخب سیدمجتبی حسینی و سمت چپ خط دفاعی آلومینیوم اراک حضور داشته و شرایط کاملا متفاوتی را نسبت به سال گذشته تجربه می‌کند، در دیدار مقابل فولاد خوزستان یکی از بهترین عملکردهای خود را ارائه داد و توانست پاس گل بدهد.

این مدافع چپ 22 ساله در دقیقه 61 با نفوذ از سمت چپ زمین، پاس رو به جلوی محمدمهدی لطفی را با ارسال دقیق به محوطه 6 قدم فولاد خوزستان فرستاد تا محمدامین کاظمیان با ضربه سر شیرجه‌ای گلزنی کند.

اکبرپور که در این فصل دو پاس گل دیگر در دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال خوزستان داده بود، برابر فولاد هم توانست پاس گل بدهد و تبدیل به چهارمین بازیکن ایرالکو شود که سه پاس گل در این فصل به ثبت رساندند.

دیگر خبرها

  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود
  • سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو