Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@21:23:21 GMT

دشان: سوئیس بی دلیل سیزدهم رنکینگ نیست

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۷۴۹۰۸

دشان: سوئیس بی دلیل سیزدهم رنکینگ نیست

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه به تمجید از کیفیت تیم ملی سوئیس و ولادمیر پتکوویچ پرداخته است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه فردا شب در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های یورو 2020 و در دیداری دشوار باید به مصاف تیم ملی سوئیس برود. دیدیه دشان، سرمربی فرانسه در کنفرانس خبری قبل از مسابقه حضور پیدا کرده و مدعی شد کیفیت بالای سوئیس باعث قرار گرفتن آنها در رده سیزهم رنکینگ فیفا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیدیه دشان گفت: "در مرحله یک هشتم نهایی بازی داریم و می خواهیم به یک چهارم برسیم. پیش از شروع مسابقه همه از ما به عنوان بخت اول صعود نام می برند، اما هم من و هم بازیکنانم از کیفیت این تیم سوئیس آگاه هستیم. آنها دارای نقاط قوت زیادی بوده و قادر به انجام کارهای بزرگی است.

 

 

سوئیس بی دلیل در رده بندی فیفا در رتبه سیزدهم قرار نگرفته است. دلیل این موفقیت بازیکنان سوئیس و ولادومیر پتکوویچ بوده اند که در این مدت درخشش فراوانی داشته اند. سوئیس یک تیم کامل است و اگرچه سختی مقابل ایتالیا داشتند، اما یک تیم اروپایی بسیار خوب محسوب می شوند و فکر نمی کنم که فردا شب کار ما آسان باشد.

 

احتمال بازی با سه دفاع؟ شما هم سوالات تاکتیکی می پرسید. لوکاس هرناندز فردا در دسترس خواهد بود و من گزینه ای را انتخاب می کنم که فکر می کنم بهترین انتخاب برای فرانسه باشد. البته لوکاس دینیه، مارکوس تورام و احتمالا ژول کنده احتمال قادر به بازی کردن نیستند.

 

 

شیوه مربیگری دیدیه دشان؟ دو راه حل وجود دارد، یا شما خواسته های خود را تحمیل کرده یا یک انتخاب آگاهانه انجام می دهید. من دوست دارم قبل از تصمیم گیری با بازیکنانم صحبت کرده و البته کمی بیشتر با بازیکنان اصلی در ارتباط باشم.

 

درخشش انگولو کانته؟ حضور او در ترکیب برای یک سرمربی و همه بازیکنان مانند یک رویا است و انگولو کانته موتور تیم ملی فرانسه محسوب می شود."

تیم ملی فرانسه یورو 2020 دشان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی فرانسه یورو 2020 دشان سرمربی تیم ملی فرانسه دیدیه دشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اجلاس «صلح اوکراین» اعلام شد/ روسیه دعوت نشد!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دولت سوئیس زمان برگزاری کنفرانس صلح اوکراین را ۱۵ و ۱۶ ژوئن(۲۶ و ۲۷ خرداد) اعلام کرد.

در بیانیه دولت سوئیس اشاره شده است که بیش از ۱۶۰ هیات از کشورهای جهان به این کنفرانس دعوت شده‌اند. البته در این فهرست نام روسیه به عنوان یک طرف جنگ اوکراین دیده نمی‌شود.

سوئیس در ماه فوریه از برنامه این کشور برای میزبانی از اجلاسی بزرگ تا تابستان خبر داد اما در آن برهه جزئیاتی درباره این برنامه اعلام نکرد. بِرن در تازه‌تریم بیانیه‌ دولت سوئیس درباره این اجلاس اعلام کرد که مسکو «در این مقطع»، به کنفرانس دعوت نشده است.

مسکو پیشتر این اجلاس پیشنهادی را «بیهوده» توصیف و اعلام کرد که در آن شرکت نخواهد کرد حتی اگر دعوت بشود. اوکراین اعلام کرده است که اگر مسکو با فهرستی از پیش‌شرط‌های کی‌یف موافقت کند، دعوت خواهد شد. روسیه این پیش‌شرط‌ها را «بی‎‌معنی» خوانده است.

دولت سوئیس مدعی است که هدف این اجلاس «صلح در اوکراین» و رسیدن به ادراکی مشترک از مسیر نیل به «صلح عادلانه و پایدار» است. ویولا امهرد، رئیس جمهور سوئیس در پیامی در ایکس نوشت که «همکاری و مشارکت جهانی، کلید شکل دادن آینده‌ای صلح‌آمیز است.»

از جمله هیات‌های مدعو این اجلاس می‌توان به اعضای جی۷، جی۲۰، بریکس، اتحادیه اروپا، سازمان‌های بین‌المللی و دو نماینده مذهبی اشاره کرد.

کد خبر 6095304

دیگر خبرها

  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • ۹ قانون عجیب که فقط در کشور سوئیس وجود دارد!
  • کمک ۲۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • کشف جدیدی در مورد صاعقه برای اولین‌بار در جهان
  • کشف جدیدی در مورد صاعقه برای اولین در جهان
  • زمان اجلاس «صلح اوکراین» اعلام شد/ روسیه دعوت نشد!
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • سوئیس: روسیه به مذاکرات صلح اوکراین دعوت نشده است
  • دشان جدایی ژیرو از میلان را تأیید کرد
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است