Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@09:51:43 GMT

دراگان اسکوچیچ ساعت ۵ صبح به کرواسی می رود

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۷۴۹۱۱

دراگان اسکوچیچ ساعت ۵ صبح به کرواسی می رود

دراگان اسکوچیچ امشب در ضیافت شامی که دوستانش به افتخار او ترتیب داده بودند، شرکت کرد و تا ساعاتی دیگر برای پرواز به کرواسی، راهی فرودگاه می شود.

به گزارش طرفداری، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که بامداد دوشنبه گذشته برای استراحتی کوتاه مدت به دبی سفر کرده بود، بامداد فردا (دوشنبه) برای استراحت و دیدار با خانواده راهی کرواسی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی که هنوز وضعیت ادامه همکاری اش با فدراسیون فوتبال به رغم داشتن قرارداد، به صورت رسمی و قطعی مشخص نیست، احتمالا اواخر تیر ماه یا ابتدای مرداد ماه برای تماشای هفته های پایانی لیگ برتر به تهران برمی گردد چرا که از فدراسیون فوتبال خبر می رسد رییس و اعضای هیات رییسه قصد دارند اسکوچیچ را دست کم تا پایان بازی های نهایی انتخابی جام جهانی حفظ کنند. مشکلات مالی، دردسرهای انتقال پول و کمبود وقت دلایل اصلی عقب نشینی فدراسیونی است که مدعی بود می خواهد مربی بزرگی به جای اسکوچیچ به خدمت بگیرد. 

صد البته طی روزهای گذشته اغلب کارشناسان فوتبال، رسانه ها و مردم نیز در حمایت از دراگان اسکوچیچ که با دستمزد اندک، نتایج خوبی گرفت و بدون ادعا مثل یک کارگر مشغول کار است، از فدراسیون بابت حمایت نکردن از دراگان انتقاد کردند و خواهان حفظ این سرمربی شدند و احتمالا همین فضا در عقب نشینی فدراسیون بی تاثیر نبوده است.

دراگان اسکوچیچ مطابق قراردادی که با فدراسیون فوتبال بسته بود، اگر تیم ملی در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی حذف می شد، شغل خود را از دست می داد اما مطابق همین قرارداد حالا که مرحله اول همکاری طرفین با نتیجه گیری و موفقیت همراه بوده، قرارداد وارد مرحله دوم می شود و اسکوچیچ تا پایان بازی های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در خدمت تیم ملی خواهد بود. قرارداد او به گونه ای تنظیم شده که اگر در مرحله نهایی هم موفق باشد و تیم ملی را به جام جهانی برساند، مرحله سوم قرارداد و همکاری آغاز خواهد شد و او تا پایان جام جهانی و جام ملتهای آسیا روی نیمکت تیم ملی حضور خواهد داشت، مگر آن که فدراسیون با پرداخت غرامتی که صد البته چندان سنگین نیست، مربی دیگری را به خدمت بگیرد. اسکوچیچ مثل یک کارگر در خدمت تیم ملی است

یکی از مدیران ارشد فدراسیون فوتبال که مخالف برکناری اسکوچیچ است، به رسانه طرفداری می گوید:

کارشناسانی که پیشنهاد می کنند همین امروز دراگان را برداریم و مربی بزرگ به خدمت بگیریم، از مشکلات ما آگاه نیستند. ما مشکل مالی داریم و بر فرض هم که رییس فدراسیون فوتبال موفق به جذب سرمایه شود، امکان انتقال پول در شرایط تحریم میسر نیست. اسکوچیچ با کمترین دستمزد ممکن، با ما همکاری کرده و مثل یک کارگر در خدمت تیم ملی بوده است. در چنین شرایطی حفظ او به نفع فوتبال ما است. ما ظرفیت یک تنش تازه را نداریم اما به هرحال این تصمیمی است که باید در هیات رییسه فدراسیون فوتبال با حضور رییس و اعضای هیات رییسه اتخاذ شود.

سرمربی تیم ملی ساعت ۵ بامداد فردا راهی کرواسی می شود و اگر قرار به ادامه همکاری باشد، برای تماشای بازی های دو هفته پایانی لیگ بیستم خودش را به تهران می رساند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال دراگان اسکوچیچ جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۴۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون در حاشیه مراسم استقبال از اعضای تیم ملی فوتسال پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ اظهار داشت: پتانسیل فوتسال کشورمان در این مسابقات نشان داده شد و امیدواریم در جام جهانی فوتسال در ازبکستان در شهریور ماه باعث شادی مردم شویم و سطح فوتسال و استعدادهای‌مان را به دنیا نشان دهیم. تیم‌های منطقه کافا که خودمان عضو هیئت رئیسه آن هستیم، پیشرفت قابل توجهی به واسطه سرمایه‌گذاری روی فوتبال و فوتسال کرده‌اند.

وی ادامه داد: ۴ تیم از کافا به جام جهانی فوتسال راه پیدا کرده‌اند که جای خوشبختی برای ما خواهد بود. فوتسال ایران باعث رشد چشمگیر این منطقه شده است. مربیان ایرانی در کشور‌های مختلف از جمله افغانستان حضور دارند و این نشان می‌دهد فوتسال روند رو به رشدی را دنبال می‌کند.

ممبینی درباره آخرین وضعیت حامیان مالی تیم‌های ملی فوتبال گفت: مشکلات ما بودجه‌ای است که فدراسیون باید در اختیار بگیرد. فضای فوتبال به شکلی است که باید اسپانسری را بالا ببریم. تا زمانی که بحث حق پخش تلویزیونی حل نشود، شاید اسپانسر‌ها نیز رغبتی برای جلو آمدن نداشته باشند. در دولت جدید و البته در مجلس اتفاقات خوبی می‌افتد و وزیر ورزش مدام پیگیری می‌کند. امیدوارم با گرفتن حق پخش برای فدراسیون و باشگاه‌ها روند رو به رشدی برای فوتبال‌مان داشته باشیم.

دبیرکل فدراسیون درباره پاداش‌های در نظر گرفته شده برای اعضای تیم ملی فوتسال گفت: در طول برگزاری مسابقات یکسری پاداش‌ها که شاید چشمگیر نباشد به بازیکنان دادیم. فردا جلسه‌ای داریم تا میزان پاداش‌ها را با رعایت یکسری پروتکل‌ها بیشتر کنیم. این بحث برای کلیه تیم‌های ملی است. تیم ملی بانوان زیر ۱۸ سال قهرمان کافا شده و فوتبال ساحلی نیز به مقام سوم جهان دست یافته است. همه این‌ها باعث شده است که راهکاری داشته باشیم تا بتوانیم زحمات بازیکنان را جبران کنیم.

وی درباره آخرین وضعیت استفاده از سیستم‌های VAR در فوتبال ایران اظهار داشت: تا یکسری اتفاقات نیفتد، نمی‌توانیم خیلی اطلاعات بدهیم. یک شرکت چینی به شرکت‌های مورد تأیید فیفا، اضافه شده است و شاید به خاطر مراودات‌مان با این کشور بتوانیم تسهیلاتی داشته باشیم.

ممبینی درباره ادعای وحید شمسایی مبنی بر عدم داشتن قرارداد با فدراسیون فوتبال گفت: شاید به لحاظ اداری برخی قرارداد‌ها مانده باشد، اما مشکلی نیست و حتماً امضا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد
  • اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • اعلام برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • شکایت ورثه یک مربی اهل کرواسی از تیم ایرانی!
  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!