Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،رئیس جمهور آمریکا قادر به انجام یکسری از کار‌های معمولی  نیست که در این گزارش آنها را مروز می کنیم.

تماس با دوستان

بنظر می رسد تماس گرفتن با دوستان در هر زمان از روز کاملاً طبیعی باشد، اما برای رئیس جمهور، این کارآسانی نیست چراکه باید از طریق یک خط خصوصی تماس بگیرد؛ بنابراین اگر رئیس جمهور آمریکا بخواهد به یکی از دوستانش زنگ بزند، اول باید سرویس مخفی را در جریان بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفتن به سینما

رئیس جمهور ایالات متحده نمی‌تواند به سالن سینما برود؛ بنابراین، فیلم‌ها به کاخ سفید آورده شده و در تئاتر شخصی آن‌ها بازی می‌شود.

غذا خوردن در بیرون

رفتن به بیرون برای غذا خوردن ممنوع کامل نیست، اما سرویس مخفی باید از قبل، از برنامه‌ها آگاه شود تا رستوران را قبل از ورود رِیس جمهور ایمن کنند. همچنین یک "چشنده غذا" وجود دارد که سالم بودن غذا را تضمین کند.

رانندگی با ماشین

رئیس جمهور با یک ماشین ضدگلوله همراه با راننده‌ای که دوره‌های آموزشی زیادی دیده به بیرون می‌رود. با این حال رئیس جمهور مجاز است در مکان شخصی پیاده روی یا دوچرخه سواری کند. ریگان و جورج دبلیو بوش مجاز به تردد در مناطق امن بودند.

حضور در نمایش‌ها یا رویداد‌های ورزشی فرزندان

یکی دیگر از اشکالات بزرگ، به گفته روسای جمهور سابق که تأثیرگذار بر خانواده است؛ رئیس جمهور مجاز به شرکت در مسابقات ورزشی برای فرزندان یا نوه‌های خود نیست.

استفاده از فناوری بدون نظارت

با تمام پیشرفت‌های جدید فن آوری، سرویس مخفی همیشه باید منتظر تهدید‌ها باشد. به همین دلیل، از ترامپ خواسته شد، حساب توییتری خود را محدود کند. رسانه‌های اجتماعی به عنوان مکانی در نظر گرفته می‌شود که همه می‌توانند نظرات خود را به اشتراک بگذارند، اما این مورد در مورد رئیس جمهور آمریکا صادق نیست.

ممنوعیت پرواز‌های تجاری

رئیس جمهور آمریکا نمی‌تواند از پرواز‌های عادی استفاده کند.

باز کردن پنجره‌ها

به نظر نمی‌رسد که این یک اتفاق بزرگ باشد، ولی با این وجود باز کردن پنجره‌ها برای رئیس جمهور آمریکا ممنوع است. به دلیل احتیاط‌های ایمنی، هیچ پنجره‌ای در کاخ سفید یا اتومبیل قابل باز شدن نیست. یک استثنا برای میشل اوباما بانوی اول سابق ایجاد شد. در راه رفتن به اجلاس کمپ دیوید برای مدت پنج دقیقه به وی اجازه داده شد تا شیشه اتومبیل خود را باز کند تا از چیزی که برای دیگران بسیار طبیعی به نظر می‌رسد لذت ببرد.

نظافت دفتر

به طور مشخص از رئیس جمهور خواسته می‌شود که دفتر یا نامه‌های خود را تمیز نکند. قبل از بیرون ریختن هر چیزی، باید توسط کارکنان بررسی شود.

از نظر فنی هیچ چیز

قوانین و دستورالعمل‌های بسیاری وجود دارد که رئیس جمهورآمریکا باید آن‌ها را دنبال کند. اما با اینحال کسی که حرف آخر را می‌زند رئیس جمهور است و اگر بخواهد کاری کند که به دلایل ایمنی مجاز نیست، مانند بازدید از یک منطقه ناامن، سرویس مخفی باید اطمینان حاصل کند که این اتفاق به مطمئن‌ترین شکل ممکن انجام میشود. هرچند رئیس جمهور همیشه ملزم به همراهی سرویس مخفی است.

منبع:طلا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بایدن آمریکا رئیس جمهور آمریکا سرویس مخفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۴۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، رئیس جمهور مکزیک در نشست خبری روزانه در کاخ ملی این‌کشور تاکید کرد: ایالات متحده متعهد می‌شود از حقوق بشر در جهان دفاع کند؛ اما در مقابل دانشجویان و خبرنگارانی که در دانشگاه‌ها تظاهرات می‌کنند، با خشونت رفتار کرد.

رئیس جمهور مکزیک با اشاره به اعتراضات جاری در دانشگاه‌های آمریکا اعلام داشت: شما قاضی حقوق بشر در جهان هستید، پس باید شجاع‌تر باشید.

وی ادامه داد: دیدید چه بلایی سر دانشجویان معترض در دانشگاه‌ها آمد، دیدید با آنها چه برخوردی شد؟

اوبرادور با تاکید بر اینکه واشنگتن به جای مبارزه با بحران فزاینده مهاجرت در منطقه، میلیاردها دلار به اسرائیل و اوکراین اختصاص می‌دهد، تاکید کرد که آمریکا در زمینه مسائل پولی ریاکارانه عمل می‌کند.

رئیس جمهور مکزیک اظهار داشت: آن‌ها می‌خواهند سیاست خارجی فعلی مکزیک را تغییر دهند و از آمریکا خواست به حاکمیت کشورش احترام بگذارد.
 

دیگر خبرها

  • اقدامات اولیه ثبت جهانی «فلک‌الافلاک» باید تا مردادماه انجام شود
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!​
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • شهید مطهری الگوی نخبگان فکری جبهه انقلاب است
  • بایدن لایحهٔ ممنوعیت تیک‌تاک را امضا کرد
  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد