Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احمد ترحمی یکشنبه شب در نشست شورای اداری استان که با حضور محدود برخی مدیران و همزمان بصورت آنلاین نیز برگزار شد، افزود: مشارکت واجدان شرایط در انتخابات 28 خرداد ماه در استان یزد 58 درصد بود و در این انتخابات 30 درصد تعرفه بیشتر از واجدان شرایط پیش بینی شده بود که برای انتخابات ریاست جمهوری یک میایون تعرفه و برای انتخابات شوراهای شهر و روستا یک میلیون و 200 هزار تعرفه تهیه شده بود و در این زمینه کمبودی در استان احساس نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در انتخابات شوراهای اسلامی 24 شهر استان که در سه شهر این انتخابات برای اولین بار برگزار می شد برای کسب 132 کرسی شوراهای شهر در استان از 841 نفر ثبت نام شده در مرحله اول ، 584 داوطلب تاییر صلاحیت شده با یکدیگر رقابت کردند.

ترحمی اضافه کرد: در شوراهای اسلامی روستاهای استان نیز 397 روستا مشمول برگزاری این انتخابات در استان وجود داشت که از سه هزار و 267 داوطلب ثبت نام شده ، 2 هزار و 665 داوطلب تایید صلاحیت شده برای کسب یک هزار و 240 کرسی با همدیگر رقابت کردند که انتخابات با امنیت کامل در این استان برگزار شد.

معاون ساسی امنیتی استاندار یزد با اعلام روند افزایشی مبتلایان و بستری های به کرونا در استان گفت: تمام دستگاه‌های استان موظف به اجرای دستورالعمل های ستاد ملی و  استانی کرونا هستند و با توجه به اینکه یزد جز سه مرکز استان در وضعیت قرمز کشور است، باید با رعایت پروتکل های بهداشتی با حساسیت بیشتری پیگیری شود تا آمار مبتلایان به کرونا در استان کاهش یابد. 

ترحمی افزود: تعطیلی اصناف و مواردی دیگری که در ستاد برای بهتر شدن شرایط مصوب می شود همه باید رعایت شود تا وضعیت از این بدتر نشود. 

دادستان عمومی و انقلاب  یزد هم در این نشست گفت: تغییر ریاست جمهوری به معنای پایان کار مدیران نیست و مدیران باید همانند روز اول با حساسیت و دقت در جهت خدمت به مردم تلاش کنند و این موضوع به صورت جدی رصد می شود. 

محمدرضا حدادزاده افزود: طبق آسیب شناسی که صورت گرفته در دستگاه‌ها و اداراتی که نظارت درون سازمانی بیشتر باشد کمتر دچار مشکل می شوند و انتظار این است که نظارت از سوی مدیران بیشتر باشد. 

وی اضافه کرد: رویکرد ما در سال‌جاری تسهیل در امور مردم و حمایت از تولید و رفع موانع آن است و انتظار این است که بحث تامین معیشت و دغدغه مردم در این زمینه مورد توجه مدیران قرار گیرد. 

وی تصریح کرد: اکنون برخی افراد از طریق فضای مجازی مردم را به شرکت در تجمع ها و اعتراضات دعوت می کنند، بنابراین مدیران در حوزه کاری خود باید به مطالبات به خوبی پاسخ دهند تا فرصتی برای سوء استفاده دشمن ایجاد نشود. 

دادستان عمومی و انقلاب یزد افزود: وظیفه دستگاه‌های نظارتی، پیشگیری است اینکه برخی مدیران کم کاری خود را بهانه دستگاه‌های نظارتی توجیه کنند، کار درستی نیست.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ویروس کرونا یزد بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ویروس کرونا یزد انتخابات ۱۴۰۰ ویروس کرونا یزد بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۵۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد

‌دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: ‌به عنوان ستاد انتخابات کشور درخواستی از مجموعه ارکان اداری و اجرایی و فرهنگی و همه اقشاری که در باب انتخابات حضور دارند، تاکید کرده‌ایم که در مرحله دوم نیز تمام تلاش خود را برای افزایش مشارکت داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، نشست توجیهی نمایندگان فرماندار، کاربران و عوامل اجرایی حوزه انتخابیه کرج با حضور محسن اسلامی دبیر ستاد انتخابات وزارت کشور، ‌یحیی رمضانی معاون استاندار و فرماندار کرج در سالن شهیدان نژاد فلاح برگزار شد.

در این نشست که بیش از 2 هزار نفر از عوامل اجرایی، کاربران و نمایندگان فرماندار حوزه انتخابیه کرج حضور داشتند، محسن اسلامی  دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به برگزاری نشست توجیهی عوامل انتخابات اظهار داشت:آنچه که در ستاد انتخابات شهرستان کرج مورد توجه است، اهمیت دادن به آموزش و کیفیت برگزاری انتخابات است و اینکه فرمانداری به دنبال آموزش عوامل اجرایی است نشان از اهمیت دور دوم انتخابات دارد، که جای بسیار تحسین دارد.

دبیر ستاد انتخابات کشور افزود: برگزاری این حرکت آموزشی با حضور تعداد قابل توجهی از عوامل و همه عوامل شعبی که دراین حوزه انتخابیه فعالیت دارند، نشان از این دارد که به دور دوم انتخابات اهمیت داده شده است.

اسلامی ادامه داد: به همه حوزه‌های انتخابیه یادآوری کرده‌ایم که دور دوم انتخابات همانند انتخابات اصلی است و لذا باید همه موئلفه‌هایی که مقام معظم رهبری در انتخابات به آن توجه داشته و دارند، همچون امنیت، سلامت، مشارکت رقابت مو به مو اعمال شود.

‌دبیر ستاد انتخابات کشور در بخش دیگری از این نشست با اشاره به تلاش برای افزایش مشارکت در انتخابات‌ اظهار داشت: به عنوان ستاد انتخابات کشور درخواستی از مجموعه ارکان اداری و اجرایی و فرهنگی و همه اقشاری که در باب انتخابات حضور دارند، تاکید کرده‌ایم که در مرحله دوم نیز تمام تلاش خود را برای افزایش مشارکت داشته باشند.

دبیر ستاد انتخابات کشور در بخش دیگری از این نشست ضمن تاکید بر افزایش مشارکت در این دوره اظهار داشت: در این بازه مانده به انتخابات درخواست از شهرستان و شورای اداری این است که در بازه تبلیغات‌ از 13 اردیبهشت تا 20 اردیبهشت حس و حال شهر را نسبت به انتخابات مرحله دوم حساس کنند. 

وی درباره‌ آمادگی کامل استان و حوزه انتخابیه شهرستان کرج برای برگزاری انتخابات اظهار داشت در بخش‌های دیگر مثل امنیت برنامه‌ریزی برای اجرای انتخابات در امنیت کامل انجام شده  و در بخش زیرساخت ارتباطی شعب با مرکز نیز، تجهیزاتی که در این بخش نیاز داریم تامین شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد