Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا جواد نکونام یکشنبه شب در نشست خبری پس از بازی مقابل سپاهان در اهواز اظهار داشت: با یکی از بهترین تیم های چند سال اخیر ایران بازی داشتیم. بازیکنان سپاهان چندین سال در کنار هم بازی می کنند که این مساله شرایط را برای ما سخت کرده بود.

وی افزود: می‌دانستیم حریف به خاطر گرمای هوا قصد حفظ توپ دارد که ما اجازه ندادیم این کار را راحت انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به حریف موقعیت ندادیم و  اگر در نیمه اول دقت می‌کردیم می‌توانستیم ۲ گل بزنیم. 

سرمربی تیم فولاد گفت: در نیمه دوم یک توپ به دیرک دروازه زدیم و ۲ موقعیت دیگر هم داشتیم که اگر غفلت نمی کردیم در مجموع می‌توانستیم برنده بازی باشیم. 

وی با اشاره به اینکه سپاهان بهترین خط حمله ایران را دارد ولی ما توانستیم این تیم را کنترل کنیم افزود: به خوبی توانستیم به دروازه آنها برسیم اما از روی بدشانسی به گل نرسیدیم و این باعث شد سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کنیم. 

نکونام در مورد برنامه فشرده مسابقات و تأثیر آن بر تیمش گفت: متاسفانه ساعت بازی امروز را بدون اطلاع ما عوض کردند و در این خصوص به ما احترام نگذاشتند. برنامه بازی‌ها به ضرر ما است زیرا باید چهار روز دیگر با مس رفسنجان بازی کنیم که ۲ روز قبل بازی کرده است. بعد از آن با پرسپولیس بازی داریم و سه روز بعد از آن هم باید بازی کنیم. 

وی با بیان اینکه بدترین برنامه امسال لیگ نصیب تیم فولاد شد افزود: سال گذشته تیم‌هایی بودند که ۶ بازی عقب افتاده داشتند در حالی که هر ۶ روز یکبار بازی می‌کردند اما ما امسال با هر شرایطی بازی می‌کنیم و مشکلی هم نداریم.

نکونام تصریح کرد: بارها به مسئولان لیگ اعلام کردیم که در گرمای بالای ۵۰ درجه اهواز نمی شود تمرین کرد اما فایده ای ندارد و در انتها می‌بینیم تمام برنامه‌ها به ضرر ما  است. ما بازیکن مصدوم و کرونایی داریم و در این گرمای ۵۰ درجه هم باید تمرین کنیم. آیا کسی می‌تواند اینجا تمرین کند؟

وی افزود: اینجا سر فولاد را راحت می‌برند و کسی هم چیزی نمی‌گوید در حالی که اگر تیم‌های دیگر اتفاقی به ضررشان رخ دهد،دست به هر کاری می زنند.

سرمربی فولاد گفت: من به خاطر نبود هیچ بازیکنی گریه نمی‌کنم. همه بازیکنانم را دوست دارم و عاشق آنها هستم زیرا در خدمت تیم هستند. 

دیدار تیم های فولاد و سپاهان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

برچسب‌ها فولاد خوزستان خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان خوزستان اهواز فولاد خوزستان خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۵۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)

به گزارش ورزش سه، مهدی حسینی هافبک دفاعی تیم فوتبال تراکتور در بازی رفت مقابل فولاد خوزستان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با 2 شوت سرکشی که به سمت دروازه کریستوفر کنت شلیک کرد سه امتیاز را برای تراکتور به ارمغان آورد.

مهدی حسینی در آن مسابقه مرد اول تراکتور بود و با نفوذهای به موقع درون محوطه فولاد خودش را در شرایط شوت‌زنی قرار می‌داد و با ضربه محکم و مهار نشدنی دو گل به ثمر رساند و ستاره میدان بود.

این مسابقه دومین دبل دوران فوتبال مهدی حسینی بود و او پیش از این زمانی که در آلومینیوم اراک توپ می‌زد با 2 گلی که مقابل نفت مسجد سلیمان به ثمر رساند زمینه ساز پیروزی دو بر یک آنها شد.

مهدی حسینی در این فصل یک گل هم مقابل شمس‌آذر به ثمر رساند تا در 23 حضور خود به عنوان بازیکن و تعویضی 3 گل با پیراهن تراکتور به ثمر رسانده باشد.

او در بازی با فولاد با انگیزه‌های خاصی به میدان خواهد رفت و به دنبال تکرار عملکرد فوق‌العاده در نیم فصل نخست خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تهدید قهرمانی استقلال با رفتارهای بچه‌گانه آبی‌پوشان
  • رفتارهای بچه‌گانه، تهدیدی برای قهرمانی استقلال!
  • نکونانم تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • وینگر فولاد مقابل استقلال محروم نیست
  • رکورد استقلال در آزادی دست نیافتنی‌تر شد
  • شادی جواد از شکستن رکوردها و طلسم‌ها!
  • دو محروم ۴اخطاره استقلال از بازی با فولاد
  • مدعیان پیروز شدند
  • دومین سکو از دست گیتیزن‌ها رفت
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)