Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@22:43:11 GMT

حمله مجدد سایبری به رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۷۵۱۸۴

به گزارش تسنیم، شبکه 12 تلویزیون اسرائیل اعلام کرد اخبار اولیه حکایت از آن دارد که شبکه سایبری اسرائیل مجددا در مقابل هکرها زانو زده واطلاعات شخصی صدها هزار دانشجو و دانش آموز دختر و پسر اسرائیلی از شماره تلفن آنان گرفته تا آدرس منزل، آدرس پست الکترونیک، گذرواژه‌ها و بقیه اطلاعات شخصی آنها به سرقت رفته و در اختیار هکرها قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله ظاهرا زمانی کشف شد که یک گروه هکری از طریق یک کانال تلگرامی خبر این اقدام را در فضای مجازی اعلام و خبر داد، اطلاعات دانشجویان اسرائیلی را در اختیار گرفته است.

تحقیقات انجام گرفته توسط یک گروه حفاظت سایبری اسرائیلی نشان می‌دهد که اطلاعات حداقل 280 هزار نفر از دانشجویان که از سال 2014 به بعد در یک سایت بارگزاری شده بودند به سرقت رفته است که حدود 100 هزار ایمیل فعال آنها به همراه گذرواژه‌های آن نیز در اکنون به دست هکرها افتاده است.

به اعتقاد کارشناسان هکرها موفق شدند از طریق پایگاه اینترنتی یک شبکه کاریابی اسرائیلی به نام (AcadeME) که یکی از پر طرفدار‌‌ترین شبکه‌های کاریابی دانشجویان و فارغ التصحیلان در اسرائیل محسوب است به این اطلاعات دست پیدا کنند.

عمق این مشکل زمانی مشخص می‌شود که به گفته مسئولین این سایت با مهم‌‌ترین دانشگاه‌های اسرائیل همچون (دانشگاه تل‌آویو، دانشگاه بن گوریون، دانشگاه بار ایلان، دانشگاه حیفا و...) همکاری تنگاتنگی داشته و از طریق لینک‌‌هایی که با آنها دارد اطلاعات متقاضیان را راستی آزمایی می‌کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۵۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح

منابع خبری از آغاز نشست کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای بررسی حمله احتمالی به رفح خبر دادند.

به گزارش ایسنا، خبرنگار الجزیره گزارش داد که این نشست درباره بررسی آخرین تحولات توافق تبادل‌اسرا و حمله احتمالی نظامی به رفح است.

طی چند روز گذشته رژیم صهیونیستی نظامیان خود را به حالت آماده‌باش درآورده‌ تا حمله زمینی گسترده به رفح را آغاز کند. با گذشت ۲۰۰ روز از جنگ، حملات هوایی و بمباران‌ها تشدید شده و در روزهای اخیر مناطق مسکونی رفح هدف حمله قرار گرفته‌اند.

پیش از این هم در بهمن سال گذشته شهر رفح مورد حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود و در آن زمان رژیم صهیونیستی با انتقاد شدید بسیاری از کشورها مواجه شده بود؛ کما اینکه در گزارش‌های خبری آمده مصر تهدید کرده در صورت حمله زمینی اسرائیل به رفح، از پیمان کمپ دیوید خارج خواهد شد.

نتانیاهو همواره برای نابودی حماس، حمله به رفح را جزو ضروریات دانسته و مدعی است که سران حماس و شهرک‌نشینان زندانی‌شده از سوی مقاومت در این شهر حضور دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تل آویو: به یک شرط حمله خود را عقب می اندازیم
  • فریدمن: اسرائیل باید بین رفح و ریاض یکی را انتخاب کند
  • واکنش ترکیه به حمله وزیرخارجه اسرائیل به اردوغان
  • منابع عبری: اسرائیل با آتش بس چند هفته ای موافقت خواهد کرد
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • (ویدیو) واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان
  • پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
  • واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان در آمریکا
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل + جزئیات