Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله عسگری عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از ۳ طرح بزرگ تولیدی در شهرستان قرچک گفت: تلاش بی وقفه و کار جهادی مدیران منجر به تحقق رشد تولید و رفع موانع آن می‌گردد و ضرورت حضور همه جانبه همه دستگاه‌های متولی و اتکا به دانش داخلی در این راستا انکار ناپذیر است.

معاون اقتصادی استاندار تهران از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل خواست تولید کنندگان را درگیر مسائل پرپیچ و خم اداری نکنند و پشتیبانی خود را با حذف بوروکراسی اداری به بالاترین حد ممکن نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسگری حضور میدانی و بازدید از واحدهای تولیدی توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی را مزیت مهم در بررسی مشکلات آنها و رفع موانع تولید و سرمایه گذاری دانست و افزود: پشت میز نشینی مدیران نه تنها دردی از تولید را دوا نخواهد کرد بلکه باعث دلسردی تولیدکنندگان و سرمایه گذاران نیز خواهد شد.

معاون استاندار تهران در ادامه با اشاره به برگزاری منظم جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و جلسات اقدام اقتصادی و مقابله با تحریم‌ها و حضور فعالان مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل را در جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و راه اندازی واحدهای راکد بسیار اثر گذار دانست و گفت این جدیت و تلاش جهادی باعث گردید که در سال ۹۹ هیچ واحد تولیدی از مدار خارج نگردیده و تعداد ۳۲۴ واحد تولیدی دیگر که راکد بودند به چرخه تولید بازگردند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حشمت الله عسگری قرچک استانداری تهران حشمت الله عسگری قرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۵۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، در این بازدید که معاون اقتصادی و جمعی از مدیران وزارت کشور هم حضور داشتند، معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه، توضیحاتی از ظرفیت‌های متعدد اقتصادی استان به دکتر وحیدی ارائه کرد و از برنامه ریزی، آمادگی و تلاش کرمانشاه برای جذب سرمایه گذاران خبر داد.

همچنین با حضور معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو، رایزنی‌هایی با مقامات کشوری و سرمایه گذاران داخلی و خارجی صورت گرفت و چندین تفاهم نامه در حوزه‌های گردشگری، صنایع غذایی و مواد معدنی بین طرفین منعقد شد.
ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو از سوی سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از روز ۸ اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۲ اردیبهشت ادامه دارد.
این نمایشگاه میزبان بیش از ۲ هزار بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر خارجی از ۱۲۰ کشور جهان خواهد بود.
این نمایشگاه در ۱۷ سالن نمایشگاهی با حضور ۸۰۰ شرکت ایرانی در حالی آغاز به کار خواهد کرد که پیش‌بینی می‌شود در آن سه هزار و ۵۰۰ جلسه بی تو بی با حضور ۵۰ هیات عالی رتبه برگزار شود.

دیگر خبرها

  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد